Vakantie plannen

Hallo moeders.

Wij hebben een dilemma; Wij willen graag deze zomer op vakantie met onze dochter naar het buitenland.
Ik zou zelf graag naar West Frankrijk willen (Bretagne), maar mijn man denkt dat 800km rijden veeeel te lang is voor Indra en denkt dat in NL blijven het beste is.
Indra is met deze zomervakantie dan 19 maanden oud.
Wie heeft ervaring met op vakantie  gaan met een 19/20 maanden oud  kind?

Als we in NL blijven, wie kan ons dan leuke campings aanbevelen?
Limburg lijkt me het leukste....

Alle tips/suggesties/aanbevelingen zijn van harte welkom.

Bye.
Pascalle
 
Hoi Pascalle,



Toen onze zoon de leeftijd had van jullie dochter had zo 20 mnd zijn wij naar Oostenrijk geweest(Tirol) zo'n 9 uur rijden. We hebben 's nachts gereden en hij heeft het grootste gedeelte van de nacht geslapen. Het ging eigenlijk uitstekend. In de vakantie hebben we heerlijk in de bergen gewandeld en hij heeft genoten, hij is nu 3 maar hij heeft het er nog weleens over. Dit jaar gaan we ook weer die kant op  of het wordt Italie,maar  ook weer de bergen, nu is onze dochter dan zo rond de 18 mnd.

Afgelopen zomer zijn we wel in Nederland gebleven toen was Mare nog maar net 6 mnd, we zaten toen in Zuid-Limburg, ook erg mooi en je kunt er veel doen.
Ook daar heeft Thijs weer genoten. Ik denk dat kindjes het al gauw naar hun zin hebben op vakantie het maakt voor hun niet zoveel uit waar de reis heen gaat. Speeltuin, zandbak, badje  en speelgoed  is meestal al prima.

Heel veel succes met het bedenken van jullie vakantie.

Groetjes Marian
 
Terug
Bovenaan