Vakantie stress

Hoi meiden!

Zucht ik heb nu eindelijk vakantie en jeetje, wat kan een mens daar aan toe zijn zeg! Ben nu mijn huis en tuin aan het door werken want ik krijg iemand in huis voor 3 weken om op onze poezen te passen. Lekker idee hoor,maar je wil het wel netjes achterlaten. Toch??? Wat een neurootje he?! ;-)

Ik dacht gisteren ff lekker bij te lezen was onze comp gecrashed. AAAAHHHH! Hoeze verslaafd? Gelukkig heeft manlief het weer verholpen.
Ik kom pas over 3 weken weer terug en dan is er vast zoveel gebeurd dat het geen doen is om terug te lezen. Dusse....als er een korte samenvatting kan komen tegen die tijd ;-), hahaha.

Voor iedereen die met vakantie gaat, heel veel plezier zowel met klussen als gewoon, voor alle zwangere GEFELICITEERD!, voor de meiden die gaan testen SUCCES, en voor de nod'ers ik zal duimen.
Ik kan vanavond en vrijdag nog ff kijken en dan ga ik zaterdag vroeg de lucht in... Canada here i come.

Brrrr, moet nog maar ff niet aan het vliegen denken...ben er niet zo dol op maar je moet wat he als je ergens heen wil?

JUUL,ik sta al op de nieuwe nod lijst onder mijn eigen naam nl, 16-8. Mijn oude nod dag mag er af,was 17-7 sta daar onder Mutsie.

Nou tot morgen dan nog maar ff, groetjes Sophia

Hele fijne vakantie. een vriendinnetje van mij zit daar nu en als ik haar verhalen hoor dan is Canada de moeite van het vliegen meer dan waard zal ik maar zggen.

Tot over 3 weken doehoeeg Ammie

Terug
Bovenaan