vakantie tips en RAAD..

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden,

Ik ga volgende week op vakantie..
nu is willem dan 11maanden en ik pureer zijn fruit nog steeds.. wel grove stukken maar toch..
hoe hebben jullie dat gedaan in de vakantie? zelf je staafmixer meenemen??
ik ga naar turkije all incl.. tips zijn meer dan welkom.. OOK ANDERE TIPS..of dingen waar ik misschien iets aan heb..

Liefs Annemieke

Hoi,

mijn best vakantie tip is, maak je niet al te druk! Wij zijn een weekje naar het platteland in Tsjechie geweest en ik had alles mee (en dan nog wat dingen extra). Was helemaal nergens voor nodig, want Heather had gelijk door dat het niet ´thuis ´ was en vond het prima dat er dingen anders gingen.
Eigenlijk bleek alles wel zo ´n beetje vanzelf te gaan. Luiers zijn overal te koop, (potjes) babyvoeding ook wel en anders willen ze je daar in die all inclusive best helpen met pureren oid. Als je jezelf echt zorgen maakt kwa eten ofzo, misschien kan je dan even contact opnemen met het hotel? Ik kan me niet voorstellen dat dit de eerste keer is dat iemand zijn 10-maanden oude baby meeneemt daar naar toe .

Nog een tip, oude tshirtjes voor in en om het zwembad. Geeft niet als ze nat worden, geeft niet als er vlekken op komen en de zon is daar natuurlijk best sterk.

Laatste tip, beddengoed van thuis meenemen. Liefst als ze er al een nachtje op hebben geslapen ivm de nestgeur.

En verder natuurlijk een hele fijne vakantie!

KT

Ik zou zeggen "gewoon lekker laten eten wat uit het vakantieland komt"! Maar dat lijkt me in Turkije niet verstandig aangezien half Nederland daar met buikgriep zit.

Wij hebben in Frankrijk gewoon Meloen gekocht (lekker zacht) en stokbrood gegeven, wat ie overigens heerlijk vond.

Qua fruit zou ik gewoon zacht fruit in het vakantieland kopen en zelf fijn maken, desnoods met beetje yoghurt erdoor ofzo?

Ach, lekker genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (vergeet je zonnebrandcreme niet)

Wij hebben afgelopen vakantie in Frankrijk gekampeerd. Ik heb al het avondeten meegenomen en was daar achteraf erg blij om aangezien overal suiker, zout e.d. aan toegevoegd was en ik ook niet kon lezen wat de ingredienten waren en dat vind ik toch wel prettig.

Fruit heb ik steeds vers gegeven, dat prak je gewoon in een bakje met een vork. Inderdaad zacht fruit geven en dat is geen enkel probleem dat zou ik echt niet mee gaan slepen.

Ik zou zelf alles mee nemen hoor!Beter teveel bij je dan te weinig!
Het zal voor je kleintje waarschijnlijk ook wennen zijn dat ie ergens anders
is enz niet thuis in zijn eigen bedje enz enz!Dus ja ik zou gewoon
lkkr alles meenemen, wat kan jou het schelen?!Succes ermee
en alvast een fijne vakantie!

xxx

Terug
Bovenaan