Vakantie tips?

Hoi meiden,

Wij hebben de eerste twee weken van september vrij genomen om lekker met ons ventje op vakantie te gaan, maar nu kom ik er maar niet uit waar we dan heen moeten gaan!
Noah is tegen die tijd 8 maanden... wat is nou leuk om te doen met een baby van 8 maanden?? Ik stel me zo voor dat die het leuk vinden om aan het strand te zitten met een emmertje en een schepje, of zijn ze daar nog te klein voor? En zijn er nog andere tips naast strand? (ik hou zelf namelijk helemáál niet van strandvakanties)

We zijn toen Noah 4 maanden was een weekje naar Center Parcs geweest, maar dat is me eigenlijk een beetje tegen gevallen. Omdat die kleine nog veel slaapjes moet doen zaten wij min of meer vast in ons huisje. Een heel erg duur huisje wat ik eerlijk gezegd nogal oud en viezig vond. Dat dus liever niet nog een keer.

Hopelijk hebben jullie een leuke tip!

Groetjes 10e

Hooi,
Wij zijn net terug van vakantie met onze 2 kids van 2 en 6 maanden. Kindjes van 8 maanden slapen nog 1 a 2 keer per dag dus zal een stedentrip of rondreis er niet inzitten. Je zit dus zowiezo vrij vast op je locatie. Wij hebben daarom dit jaar gekeken naar een huis wat voor papa en mama ook erg relaxed was. Dit hebben we gevonden in Frankrijk. Een huis met alles erop en eraan incl. nederlandse televisie en internetverbinding met een ruim terras waar je een badje op kan blazen voor je zoontje en waar je zelf lekker kan liggen. Alle ruimte om te kruipen en lekker te spelen. Als de kids in bed laten zaten wij lekker in de zon (ligbedjes zaten erbij) aan een wijntje. Er zijn ook zwembaden bij waaronder een kinderbad. Onze ervaring is dat een strandvakantie geen must is voor deze leeftijd. Je zit toch nog met 2 slaapjes en wij hadden dan weer geen zin om de hele zooi naar het strand te verplaatsen voor een uurtje want tja dan hebben ze het wel weer gehad hoor. Het park in Frankrijk schijnt in september erg leuk te zijn(wij waren er in juni). Veel kleine kindjes en gezelligheid. Kijk anders even op www.hetmooisteparkvanfrankrijk.nl Het zijn huizen van particulieren dus de inrichting verschild. Huisje 57 hebben wij voor volgend jaar gereserveerd (zo leuk vonden we het) en dit jaar zaten we in huisje 60 wat ook prima was.

gr.Ing

Terug
Bovenaan