Vakantie--> Tips !?!

Ben weer terug van 2 weekjes heerlijke vakantie! Hier wat ervaringen van vakantie met een kleintje, misschien hebben jullie er nog wat aan!

Naar het strand namen wij het waskussen/aankleedkussen mee. Kon ze lekker op liggen zonder meteen onder het zand te zitten. Zand vond ze trouwens erg gaaf, behalve als we weer weg gingen en ze overal nog zand voelde...pas na het badje was het dan weer goed.

In het zwembad / zee is het erg leuk om zo'n babyband te hebben waar ze in kunnen zitten, zodat ze nog met hun voetje bij de vloer kunnen of juist kunnen trappelen. Zijn ze nu nog een beetje te klein voor, maar over een maandje is dat erg leuk.

Bio-tex roller voor de poepvlekken in de kleertjes...tenzij je elke keer de wasmachine wil gaan gebruiken of een kindje hebt dat niet in z'n kleertjes poept...;-)

Geduld en liefde, want die nieuwe ervaringen en de andere omgeving leiden nog wel eens tot huilbuien en bij pama willen zijn!!

Daarnaast natuurlijk je fotocamera, want je maakt de leukste dingen mee!!

zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad!
je ging toch kamperen? of had ik dat verkeerd?
ik ben (als je gekampeerd hebt) erg benieuwd hoe je dat met slapen hebt gedaan.
had je een campingbedje mee? of zo'n speciaal babytentje?

wij kunnen van mijn oma een wasmachientje meenemen die wij vroeger ook mede hadden op vakantie. daar doe je warm water in en wasmiddel en dan de stekker in het stopcontact en de machien doet het werk. eerst thuis maar eens uittesten... volgens mij moeder was dat een erg fijn apparaat toen wij (3 kids) nog klein waren.
wie weet kan hij nog een generatie mee???

Hoi! Ja, zeker de vakantie was erg leuk. We zijn uiteindelijk toch maar niet gaan kamperen, omdat we haar nog iets te jong vonden en we het vooral met het slapen niet echt zagen zitten. Daar zijn we achteraf erg blij om geweest. Nu had ze mooi haar eigen kamertje, die wij met vuilniszakken donker konden maken. Daarnaast kon ze gewoon in het campingbedje.

We zijn wel van plan om over 1-2 maandjes een keer een weekendje te gaan kamperen, dan is ze toch net iets ouder.

Daarnaast vond ik het met de huilbuitjes af en toe ook wel handig dat we niet in een tent zaten...hihi!

Hoi,

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Jullie zijn naar zee geweest...zeeland? of naar het buitenland?

Wij hebben m nog tegoed.
Eerst word 11 augustus onze dochter 3 en daarna hebben we 3 weken vakantie.
Dit word dan ons eerste keer met 2 kinderen!
Thomas in een campingbedje en Merel kan al in het grote bed liggen (eerste keer met vakantie).
Wij hebben een huisje met 3 slaapkamers, dan kunnen de kinderen appart liggen!
(de periode dat ze samen op 1 kamer kunnen komt nog wel hahaha)

Ben benieuwd hoe Thomas het zwembad vind, wij hebben ook zo'n zitding van nijntje!

en de bio-tex staat hier ook al paraat!

En uiteraard gaat de camera mee, ik maak zo graag foto's (joop v tellingen is er niks bij hihihi).
Vandaag heb ik (voor mijn verjaardag) een extra zoemlens gekregen van man en kinderen, helemaal blij!!! dus die gaat zeker mee!

Jullie horen wel hoe onze vakantie geweest is..duurt nog wel eventjes.

groetjes Elise.

Klinkt als een leuke vakantie!
Bedankt voor de tips trouwens, maar die had zelf al ervaren met mijn oudste. En in juni zijn we ook al een weekje weg geweest, dus ook Eveline heeft haar vuurdoop al gehad...
(het ergste was de reis, warm, file, bah!)

We gaan in augustus weer een weekje, ben benieuwd.

Terug
Bovenaan