Vakantie tot maart 2013!

Lang leve het Bonhoeffercollege. Niet alleen de schoolvakantie is begonnen, maar ook mijn verlof! Met een tweeling op komst en in de wetenschap dat de meeste dubbelmoeders stoppen met 28-30 weken zou ik na de vakantie nog drie weken aan de slag moeten. Dat zou geen prettige situatie zijn voor mij, leerlingen en mijn vervanger, dus daarom ben ik nu reeds vrij! Wat een zaligheid....

Schandalig!! En wij maar werken...

Nee hoor, lekker van genieten, helemaal in jouw situatie!!! Deze rust en onbezorgde periode komt nooit meer terug... Tis cliché maar echt waar, en doe de dingen die je wil doen die je nu nog kan want met een tweeling in je buik is dat wellicht eerder voorbij!

Hoe voel je je verder? En weet je wat het worden? Spannend joh!

Hee, Bonhoeffer, klant van mijn oude baas (schoolfotograaf).
Lekker joh, dat je nu al vrij bent. Heb zelf ruim 10 jaar in het onderwijs gewerkt (OOP). Het is idd niets om nog een paar weken te moeten dus gelijk heb je dat je die weken verlof hebt genomen of heb je verlof gekregen?

Ik wist trouwens niet dat we nog een forumlid hebben die een tweeling verwacht. Leuk joh.

Wat lekker zeg! Althans van nu t/m Maart thuis zitten is wel een hele tijd maar je kan je iig wel rustig voorbereiden op alles. Ga je nog op vakantie?

Ik zit nu ff 2 weken in de ziektewet voor totale rust i.v.m mijn rug, hoop daarna weer te kunnen werken (paar uurtjes per dag) Ik ga ook met ongeveer 30 weken met verlof, dus als ik weer ga werken dan moet ik nog 8 weken (met tussendoor nog 2 weken vakantie) Als ik het zo opschrijf gaat de tijd wel heel erg hard :)

Hie is het met jou twins? Zijn ze nou 1-eiig of 2-eiig? Weet je het geslacht al? Hier alles goed met de twins!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan