vakantie verhalen????

Hallo mama's

Zoals veel gezinnen willen wij deze zomer ook er even tussen uit.. Maar omdat wij graag naar egypte willen heb ik een vraag of 1 van jullie mischien ervaring heeft.. Mijn kindje is namelijk 8maanden en   een heel makkelijk meissie.. Maar mijn twijfel is voorral om het warme weer en de ziektes die daar voor komen kan iemand mij van me twijfel af helpen??? En zijn er ook mama's die in egypte zijn geweest met een kleine zo ja, welk resort is een aanrader??? Sorry van al mijn vragen maar probeer al weken informatie te zoeken op internet maar kan het nergens vinden.. Alvast bedankt!!

 
Hoi ,ik kan je helaas niet helpen, maar wij zijn vd zomer naar griekenland geweest, met 3 kids waarvan de jongste toen 5 mnd.

We wisten dat dit een andere vakantie zou worden dan anders met zón kleintje, maar het is toch wel een beetje tegengevallen, we hebben ombeurten in de bungalow gezeten met de kleine bij de airco, kon dus niet tegen de warmte (schaduw).


 
De reis is meegevallen ze heeft veel geslapen, en is heel leif geweest, maar als ik terug kijk dan zou ik het niet gedaan hebben as ik van te voren geweten heb hoe het zou zijn.

Jou kindje is al weer iets ouder, dat kan schelen alhoewel mij dat een moeilker leeftijd lijkt, ze zijn veel beweeglijker ....


 
Tja als je het niet probeert weet je het ook niet, ondanks alles hebben we een lekkere vakantie gehad , maar niet echt als gezin, omdat we steeds ombeurten bij de kleien bleven...


 
veel sucses daan
 
Terug
Bovenaan