Vakantie verslag!!!

Vandaag was alweer mijn eerste werkdag na de vakantie, pfff...wat is dat ook meteen weer routine zeg.
Dus maar even lekker nog de foto's bekeken en aan het  nagenieten.
We zijn meteen na Roos haar laatste school-ochtend, de 04e juli naar Domburg gereden.
We hadden daar een huis samen met mijn ouders, mijn broertje en zijn  vriendin en ons gezinnetje uiteraard, en dat was erg gezellig.
Ik vond het behoorlijk spannend met zo'n gezelschap een week in  één huis maar het is prima gegaan.
Het weer zat niet helemaal mee maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben leuke uitstapjes gemaakt, in Vlissingen zit een super-binnenspeeltuin!  en Roos was niet weg te slaan  uit het baby-badje in het zwemparadijs.
Manlief en ik hebben  ook een heerlijk avondje samen gehad dus een prima weekje weg.
Helaas niet veel strand gezien maar wel weer geproefd van het heerlijke Zeeuwse sfeertje.
Na het weekje weg, druk aan het klussen in huis en nog wat leuke dagen weggeweest, jammer dat je zooo lang uitkijkt naar de vakantie en het zooo snel weer voorbij is.
Uiteraard volgen nog een paar foto's van onze meiden.
En, ja ik verwaarloos het forum enorm, maar nee beloof geen beterschap, dat werkt niet echt namelijk blijkt uit ervaring.
Maar ik doe mijn best oké?

De eerste dag, heerlijk weer dus 's avonds lekker naar het strand, Linde heeft het er nog over "Seeee, koud!!! brrrrr koud!!!!"

In de ballenbak van het pannekoeken-restaurantje!

Dit hebben wij thuis niet, maar dat was heeeel erg leuk!!!!

Met papa bij Koos konijn, stoer hé!

Roos houdt niet van mensen in pakken, Efteling, Disneyland en dus ook Koos was echt niet leuk!!! wel was ze superblij met de gehuurde fiets, ze kan nu dus ook perfect zonder zijwielen fietsen!

Met z'n allen op het strand, een heel klein half uurtje, toen werd de miezer echte regen en heel erg koud.

Wel heel leuk, zandkastelen bouwen!

Roos maakte zelfs een heel ford!

De laatste avond, etentje met z'n allen met Roos als fotograaf!

Het eerste wat mij opviel (sorry hoor) maar was de reactie van Linde op de zee. Brr,koud, see koud... Milan deed dit precies zo tijdens onze vakantie in Frankrijk, waar de zee warmer was dan het zwembad.... En ook hij heeft het nog steeds over die vreselijke koude zee.
Maar wat een leuke foto's vooral de laatste met zijn allen !
Volgens mij hebben jullie je in ieder geval prima vermaakt

Groetjes Jolanda

Ondanks het hollandse vakantieweer heb je wel weer heerlijke foto's gemaakt! Die foto in de ballenbak vind ik helemaal geweldig (en de anderen ook natuurlijk haha)

Liefs
Susan

Toch ziet het er wel echt als vakantie uit! Heerlijk, naar het strand! Is voor mij wel het ultieme vakantiegevoel. Als je er ver van af woont kom je daar gewoon niet zo vaak.
Super mooie zandkastelen gebouwd!

Groetjes,
Ellen m v Julian

Hey Daniëlle,

Dat ziet er ondanks het weer, toch allemaal heel gezellig uit hoor.... Leuke foto ´s en Roos een (ook al zo ´n) fotograaf in de dop! Merijn vindt het ook helemaal geweldig om foto ´s te maken en hij brengt het er vaak nog goed vanaf ook!!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan