vakantie,vliegen,ervaring??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

wij gaan zaterdag naar tunesie en nu vroeg ik me af of iemand tips of iets dergelijks heeft om het voor aaron zo confortabel genoeg te maken in het vliegtuig,weet iemand hier iets voor???of ervaring mee???ik hoorde al wel dat je een speen moest doen zodat hij kan sabbelen,dan krijgt hij niet zo'n druk op zijn oortjes,maar verder weet ik het niet dus ik hoop dat jullie wat tips hebben!!!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron(24-11-2006)

Hallo Nienke,

We zijn net terug van onze vakantie! Het ging boven verwachting goed met vliegen. Alleen op de heenreis heeft Nynke tijdens het opstijgen gebruld! Terug was ze tijdens het taxien is slaap gevallen en werd pas wakker toen we uit het vliegtuig mochten op schiphol.
Het enige wat ik kan adviseren is om een flesje te geven tijdens het stijgen en eventueel dalen. Wij hadden gewoon een thermosfles met heet water en een fles met koud water mee in de handbagage. Dit was geen probleem (ivm de nieuwe regels voor vloeistoffen in de handbagage).
Ook hadden we een paar favoriete speeltjes mee en een speentje.

Prettige vakantie!

hoi nienke,

Ik heb veel ervaring.. hihi.. ben stess..
Zorg dat je iets te drinken hebt voor haar! zorg er ook voor dat ze dus wil drinken.. dwz niet net voordat je aanboord gaat iets geven..
als jij rustig blijft doet zij het ook.. laat haar uit het raampje kijken als ze het leuk vind..
en geloof me.. de meeste kinderen vinden het geen probleem! de ruis in het vliegtuig is errug rust gevend!  

NEEM wel oordruppels en neusspray mee!!! mocht ze verkouden zijn heb je tenminste iets voor de terug weg..  anders is het wel pijnlijk!!

succes en vooral prettige vakantie!
liefs Annemiek

Terug
Bovenaan