Vakantie!!! Wat gaat er mee in de koffer?? Zwemluier??

Tsjonge wat vreselijk moeilijk!!
Wat neem je mee?

- Voor 14 dagen potjes groente en fruit
- Koekjes
- Diksap
- Twee pakken pampers
- Evt wasmiddel
- Zonnebrand
- Extra speen
- Help
- Help
- Help meer weet ik zo snel niet

En hoe doen/ deden jullie dat? Zwemmen? Zwemluier (etos, kruidvat of anders?) met zwemshortje erover?
Hema zwembroekje? Blote babybilletjes??

Campingbed als box?? Lijkt me erg verwarrend voor het kind? Maar wat anders??
Onze kleine van net 6 maanden kruipt!! Dus blijft niet meer lekker op een plade liggen voor het huisje..

We gaan overigens naar Bretange; Frankrijk!

Alvast bedankt voor de hulp!!

hoi hoi

ik nam altijd een ongewassen lakentje mee voor kaya
die was de eertse wtee dagen altijd onrustig en had dan het lakentje van tjuis mee
ik ga het zeker met jayla ook dioen ik september

groetjes mariella

ik heb de zwemluiers van de kruidvat werkt prima alleen ben ik er nu naar 100x zwemmen nog niet helemaal uit of er nu een voor en achterkant in dat broekie zit, daar overheen hebben we een minimini zwembroekje van jip
.

een campingbedje als box is denk ik ook verwarrend, wij nemen altijd een opblaaszwembadje mee met daarin een kleed of deken. en gebruiken dat als box. werkt ideaal.en bespaard ook ruimte.(met opbergen,opruimen)

vergeet ook zijn papieren niet ivb evt ziekenhuis bezoek of ongeval ofzo (niet het leukste om aan te denken maar wel iets om snel te vergeten.)

kijk eens op de topic van Eveline, daar wordt ook al veel genoemd. En hier op het forum staat bij de bibliotheek ook een lijstje met benodigdheden voor op reis.

Terug
Bovenaan