vakantie wat neem je mee?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij gaan met zijn vieren op vakantie naar all-inclussie hotel naar bulgarijen.Onze kleine is dan 13 maanden.
Wat neem je mee aan spullen?Luiers,voeding ,ect. Kan je daar luiers en opvolgmelk kopen? Groetjes Elisaz

Hoi hoi,

Ik zou in ieder geval de opvolgmelk voor je kindje meenemen. Ook misschien een paar potjes, omdat je natuurlijk niet weet of je kindje het eten van daar zal eten....
Luiers zou ik alleen voor de eerste dagen meenemen. Luiers zijn overal te koop (en billendoekjes trouwens ook).
Ook zou ik het dekentje van je kindje meenemen. Dan lijkt een vreemd bed, toch nog een beetje op thuis. En natuurlijk de vaste knuffel niet vergeten en misschien de babyfoon (dan kunnen jullie eventueel nog van de kamer af als jullie kleine slaapt).

Groetjes, Karin

mmm dat zou ik nou nooit doen, van de hotelkamer af, ook niet met babyfoon. Zeker na dat verhaal van Maddy....

Dat is wel lastig inderdaad, als je op vakantie gaat met kleine kinderen. Toen mijn zoontje nog klein was, zijn we naar turkije op vakantie gegaan. All inclusive. En ja, dan zaten we om 20.00 uur op de hotelkamer. Helaas ook nog eens eentje zonder balkon. Wij gingen dan omstebeurten even naar beneden, fitnessen of zwemmen ofzo. En lekker vroeg onder de wol.

Bij de vakantie erna hebben we een appartement geboekt, met balkon. Dan kon zoontjelief lekker gaan slapen, en konden wij gaan pimpelen op het balkon.

Maar goed, dit allemaal eigenlijk een beetje offtopic.

Ik zou wel babyvoeding meenemen. Maar luiers ed hebben ze daar wel.

Een lekkere stapel hydrofielluiers kan ook geen kwaad. Die kun je overal voor gebruiken.

Hoi hoi,

Ik ben vast heel erg naief, want ik had helemaal niet aan Maddy gedacht toen ik de babyfoon opperde........
Inderdaad ik moet er niet aan denken dat zoiets met de kinderen zou gebeuren.
Maar toen mijn dochter 11 maanden was en we op vakantie waren in een appartementencomplex, gingen we op het terras beneden zitten, terwijl onze dochter op de eerste verdieping lag te slapen. Misschien dom, maar we hebben er nooit iets kwaads in gezien.

Groetjes, Karin

misschien iets van ee klein opvouwbare buggy,
en als je ze nog gebruikt hydrofiel luiers om af te drogen.
en een klein EHBO doosje. Met spulletjes als een termometer, zetpillen, van dat poeder bij diarree etc.

Hoi,

neem een campingbedje mee!!! Ideaal om als box op bijv. het balkon of bij het zwembad in de schaduw te gebruiken. Of als je bijv. even gaat douchen of gaat koken in je appartement.

Ik zou idd het beddegoed van je baby meenemen en bij voorkeur een setje waar al onder is geslapen zodat het vertrouwd ruikt. Dus niet wassen.

Groetjes van Marloes

Hoi Allemaal,

Bedankt voor de goeie tips. Maar `n campingbed mee `t vliegtuig in gaat niet.Wat ik wel handig vind is `t beddebgoed, daarop bedacht ik weer haar eigen slaapzakje waarin ze thuis heeft geslapen.En `n buggy zo wie zo,die mag mee als handbagage.
groetjes Elisaz

Terug
Bovenaan