Vakantie wat nemen we mee?

Hoi

Wij gaan eind juni met 2 kids op vakantie hier in nederland. Het gaat om een landal park daar hebben we een huisje speciaal voor kids maar nu zit ik te denken wat allemaal nog mee te nemen voor de kleinste.  Kinderwagen luiers,voeding,speelkleed paar speeltjes maar wat zouden jullie meenemen.  

Groetjes Lucretia mama van Quinten en Fabian  

Hoi,hoi,

Lekker hoor een weekje weg!! Wij hebben nog niks gepland, maar we gaan zeker wel een weekje weg. Ik zou de kinderwagen, campingbedje, speelgoed en natuurlijk voeding, pampers etc meenemen. Wij zijn in maart een weekendje weg geweest en daar hadden ze ook een kinderbedje. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet zo fijn vond, het was een oud ding met een harde matras.  Ik had een campingbedje meegenomen voor Evi. Ik heb bij de prenatal een speciale matras gekocht voor in het bedje en ze heeft er prima in geslapen. Volgens neem je altijd te veel mee, ik heb zoiets beter te veel dan te weinig hihihi. En met twee kindjes wordt het natuurlijk alleen maar meer, en je moet het ook nog allemaal in de auto zien te krijgen. Ik had ook nog het wippertje meegenomen, dat was ideaal. Je had onze auto moeten zien, en dat voor een weekendje met 1 kindje hihihihihi

groetjes sonja

Hai Lucretia

Wij zijn vorige week even weg geweest. Wat ik heb gedaan, is de week ervoor eens opgeschreven wat ik allemaal gebruik door de dagen heen bij de verzorging en speeltjes etc. zo had ik na een paar dagen de inpaklijst klaar! En natuurlijk dingen als paracetamol zetpillen oid/huisapotheek niet vergeten. En overal in Nederland zijn supermarkten en drogisterijen, dus iets vergeten komt vast goed!

Is er op internet geen inpaklijst speciaal voor baby's/kinderen te vinden?

Veel plezier!

Rosanne

ik ben een optimistische inpakker:

dus zwembroekjes, zwembandjes, zonnebrand voor babys, zonnehoedjes e.d.

van alle andere nuttige dingen vergeet ik meestal de helft... Maar ach als je in NL zit, kun je zo even naar huis rijden om wat op te halen toch?

Terug
Bovenaan