Vakantie zit er op

A

Anoniem

Guest
Ben er weer! Lekker even met z'n drietjes naar C.P. geweest, het was heerlijk! Onze kleine meid vond het zwemmen super, het was onze 1e zwemervaring met haar. Leuk om te zien. Het weer viel gelukkig mee, af en toe een bui. Lekker gewandeld, geshopt, terrasje gepakt etc. Helaas sliep Eline ook hier niet uit, tussen 6 en 7 uur meldde mevrouw haar 's morgens voor een papfles. Maar ja, we weten niet beter... Thuis pakt ze haar oude ritme gelijk weer op qua slapen en spelen, gelukkig.

Fijn dat het zo geslaagd was! Ik ben ook erg fan van cp, we zijn er in juni ook geweest.
Ook erg fijn dat Eline haar ritme gewoon weer op pakt.
Sil

Krijgen we nog foto's te zien???
Maar wat fijn dat je uk gelijk weer in de eigen ritme zit!!!

Groetjes Debby

Hoi Debby en Sil,

CP is idd altijd leuk, maar echt schoon zijn de huisjes niet; vieze verwarming, kinderstoel doe te goor was om beet te pakken, kinderbed viel uitelkaar, maar ach... even lekker zeuren en de servicebus komt voorrijden !!

En we hebben superfoto's, wil m'n meiske graag aan jullie showen maar ben een beetje benauwd voor internet-freaks die foute bedoelingen hebben.

Dikke Knuf!!

Het is idd niet altijd even schoon.
Wij hebben ook lekker geklaagd een keer en toen kregen we heel veel tegoedbonnen voor van alles. Dat was ook leuk!
Sil

je hebt groot gelijk hoor! Mijn schoonloeder is de reden waarom ik geen foto's meer plaats. Ik kan het je zeer zeker niet kwalijk nemen!

Terug
Bovenaan