vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Wij willen ook graag zwanger worden. Ik ga daarom ook stoppen met de pil maar wij gaan 25 juli naar Cyprus. Nou ben ik bang dat als ik gelijk zwanger wordt dat ik van die witte vlekken krijg. Weet iemand vanaf wanneer je dat krijgt?

Alvast bedankt.

halo halo join the club...
dat verschilt per persoon, ik heb twee dochters en bezig voor de derde maar ikben ook gewoon alletwee de keren dat ik zwanger was naar het buitenland op vakantie geweest hoor, ik had er geen last van, gewoon goed smeren, volgens mij trekken die pigmentvlekken weer weg al zou je ze krijgen maar dat weet ik niet zeker, anders blijf je toch lekker onder een parasolletje zitten ha ha, smeer je dan in met bruin zonder zon ha ha, nee geintje, ik hoop dat je wat aan deze info hebt en dat je maar snel zwanger mag worden!! en veel plezier op vakantie...
Groetjes Noza.

Hallo Noza,

Bedankt voor je reactie. Dan ga ik het gewoon proberen. Ik had namelijk gehoord dat die vlekken ook kunnen blijven. En aangezien cyprus niks is zonder te dobberen (qua hitte) zou ik het daarom uitstellen met stoppen met de pil.

Hallo.
Volgens mij is dat pas na een paar maanden dat je niet meer in de zon mag.
Ik weet wel dat pigmentvlekken niet meer weg trekken als je ze hebt,in de winter worden ze lichter maar zodra je weer bruin wordt komen ze terug.
Goed insmeren helpt wel volgens mij.
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan