Vakantie

<p>Hallo allemaal, </p><p>Het is 03.15u in de nacht en we zijn op vakantie in Frankrijk in de Vendee. Van de 15 dagen dat we er zijn hebben we inmiddels 12 dagen regen gehad en de laatste 2 worden niet beter.</p><p>We zitten in een stacaravan met mijn vriend en onze twee kindjes van 2 en 3 jaar. Je kunt je voorstellen dat we onze vakantie anders hadden voorgesteld. Welgeteld 1x hebben we buiten kunnen eten. 1x zijn we naar een strand gegaan en elke andere dag hebben we weer moeten bedenken wat we nu in hemelsnaam weer zouden gaan doen want op een hok van 3x3 met een peuter en bijna kleuter wordt niemand gelukkig. </p><p>Er was een half overdekt zwembad. Daar hebben we elke middag gebruik van gemaakt. Maar denk wel dat de kinderen daar nu toch verkouden van zijn geworden. Al 2 nachten hier een gehoest en gesnotter en heel de dag snotneuzen. De jongste heeft inmiddels 39 graden koorts. </p><p>We zijn 5 jaar niet op vakantie gegaan ivm de zwangerschappen, de kindjes die te klein waren en door Corona vorig jaar. Ik keek er echt heel erg naar uit. Dat maakt de teleurstelling denk ik nog groter. </p><p>Ik wil niks vragen en heb geen behoefte aan tips. Maar moet het ergens van me afschrijven want ik lig hier inmiddels zwaar gefrustreerd en heel verdrietig in bed. </p><p>Morgen de spullen pakken en naar huis. Ben nog nooit ergens zó klaar mee geweest als deze vakantie. </p>
 
He. Toevallig, zit weinig op dit forum te kijken maar scrolle er nu even door en zie jouw verhaal.
Wat ontzettend jammer van het weer zeg!! Dit maakt alles minder leuk, kan ik me voorstellen. Petje af om sowieso de stap te hebben genomen om naar Frankrijk af te reizen met twee kleine kids.
Wij hebben een meisje van 1,5 Jr maar ik denk dat wij de rit in de auto alleen al niet zien zitten.
Hopelijk valt er voor jullie nog een weekje te halen later in het seizoen, in Nederland! De meeste parken zijn volledig kindgericht en er is altijd genoeg te doen. Hebben wij zelf ook gedaan (landal) en een week prima vermaakt ondanks wisselvallig weer.
Veel succes met inpakken en goede reis terug!
 
Ach niet tof!!! Echt balen he, je kijkt er zo naar uit en dan valt het zo tegen.

Wij waren 2 jaar terug kamperen in Frankfurt en toen was het ook slecht weer, met een meisje van 10mnd oud. Na 2 dagen alles ingepakt en verhuisd naar 2 uur rijden zuidwaarts, en daar hebben we een heerlijke week gehad met mooi weer. Ik had echt geen zin om in de regen te blijven zitten en dus snel besloten weg te gaan.

Vorige maand met 2 kids van 3.5 en 22 maanden naar Spanje gevlogen, was top!! Nooit meer een autovakantie voor mij, lang leve het vliegtuig en veel meer garantie op mooi weer. De reis in het vliegtuig ging ook super, zoveel beter dan uren op de achterbank in de auto.

Lekker naar huis nu, en bijkomen van alles. En volgend jaar misschien het vliegtuig? ;)
 
Terug
Bovenaan