vakantie

Ha Bren,

Niet dat ik weet dat vliegen kwaat kan hoor.
Geniet er gewoon lekker van, van jullie vakantie en jullie wonder in je buik.
Laat je nog weten hoe je vakantie is geweest??

Groetjes J
 
hoi Bren,

Tot 26 weken zwangerschap hanteren alle vliegmaatschappijen dezelfde norm voor zwangeren. Na die termijn verschillen die per maatschappij enorm. via KLM, kan je bij een eenlingzwangerschap tot 36 weken vliegen. kijk anders voor meer informatie op: http://www.consumentenbond.nl/   acties/409675/410017/494246?   ticket=nietlid  (spaties niet overnemen)
Dus met jouw 3 maanden, geen probleem hoor! Mits je uiteraard goed gezond bent. Hoge bloeddruk ofzo. Vraag anders jouw verloskundige.
Groeten, Anita
 
Hi Bren,

Vliegen kan prima!! Ik ben zelf naar Turkije geweest toen ik 18 weken zwanger was. Zorg ervoor dat je voldoende drinkt en dat je regelmatig je benen strekt in het vliegtuig (loop door het gangpad, of ga een keer extra naar de wc (moet je waarschijnlijk toch wel!!))
Fijne vakantie!

Groetjes, Hille
 
Hi Bren,

Ik ben bij de zwangerschap van mijn zoontje ook met 12 weken op vakantie gegaan (tja, we wisten het nog niet toen we gereserveerd hadden) en het ging prima. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd al een beetje last heb van vlieg/auto-misselijkheid en dat het er niet beter op was tijdens deze weken... wellicht dat je een reistabletje (alleen voor de zekerheid) kunt regelen via de huisarts. Namelijk, niet alle reistabletten mag je gebruiken als je zwanger bent.

Groetjes,
Sandy
 


Meiden badankt voor de reacties!!
Nu ga ik met een gerust hart op vakantie en als ik terug ben laat ik meteen weten hoe het was hoor!

xx Bren en ik neem (als de zon hier nóg niet is) een heerlijk weertje mee.

 
Terug
Bovenaan