Vakantie

A

Anoniem

Guest
Op vakantie gaan in je 26ste week. Kan dat dan nog??? Een weekje maar hoor.

Groetjes Aicha.

Ja natuurlijk waarom niet. Ik ben nu 26 weken en ik zou nog prima wegkunnen. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar naartoe. Wil je vliegen? Of dichter bij huis?
Oh ik heb zo'n zin in vakantie! Maar wij zijn in mei al geweest.
Dat doe ik nooit meer, zo vroeg in het jaar. Nu heeft iedereen het over vakantie en heb ik niks meer te goed, boehoe!
groeten ELke

Hoi Asja, (Bijna naamgenootje)

Ik ben van plan een weekje naar AGADIR te gaan (Marokko)

Thank you. Aicha.

Ik geloof dat je tot je dertigste week mag vliegen? (dat kun je navragen bij de maatschappij). Kom je zelf uit Marokko (gokje gezien je naam) als dat zo is zou ik nog lekker weggaan als ik jou was. (jaloersssss!)
Als het niet zo is, dan zou het zeker niet mijn land van eerste keus zijn. Heel veel mensen lopen daar een voedselvergiftiging op (ik zelf ook ooit en mijn ouders ook) net als in Egypte Turkije enz.
Combinatie van de warmte, ander eten en mindere hygiene.
Normaal weeg je dat risico af maar nu met een baby zou ik het niet opzoeken
groeten Elke

Dat kan inderdaad

(ja ben van origine marokkaans)

maar wat eten betreft zal ik dat veelal thuis doen (thuis in de zin bij familie enzo)

hoi aicha,

ik ga volgende week 5 weken op vakantie en ook naar marokko, maar we zijn dan van plan om daar rond te reizen, dus dat wordt alleen maar buiten eten. maak ook een beetje zorgen of ik wel goed eet en niet heel moe wordt.

gr hannah

Goedemorgen,

Ik ben zelf nu ook 26 weken en volgens de gyn mag je zelfs nog naar Maleisie toe. Als je je gewoon goed voelt. Waar je wel om moet denken en dat is nu bij ons aan de orde dat je niet boven de 2000 m. mag komen ivm de ijle lucht. Wij gaan volgende week zaterdag 4 dagen naar Zwitserland en ik mag dus niet de bergen in. Erg jammer. Daarna lekker twee weken naar ITalie waar ik me ga vermaken aan het Garda meer.

Hoi Aicha,

Ik ben nu 34wk en 1 dag zwanger. Toen ik 26 weken zwanger was, ben ik nog met het vliegtuig op vakantie naar Turkije geweest. Niemand deed daar moeilijk over. Ik had zelfs meer beenruimte in het vliegtuig en op de terugreis mocht ik comfort class vliegen omdat de extra beenruimte al weg gegeven was.
Verder is het allemaal hardstikke goed gegaan. De warmte was goed vol te houden, en anders ging ik lekker in het zwembad liggen....Heb helaas wel een zwangerschapsmasker aan over gehouden....( dus daar moet je wel op letten!)
Ik zou er nog even lekker van genieten als ik jou was!

Gr.Mieske

Terug
Bovenaan