vakantie

hallo allemaal,
ik heb door de drukte voor de vakantie niet alles kunnen lezen...maar wel even snel gezien dat t is gelukt, moi: van harte gefeliciteerd! ik had zelf ook nog even hoop omdat ik wel 15 dagen een hoge temp had, maar ik werd gisteren toch ongi. wat een domper op de vakantievreugde...ik hoop dat ik het deze vakantie een beetje van me af kan zetten, maar ik ben toch wel erg gespannen van het hele gedoe en dat is volgens mn acupuncturiste echt niet goed. maar ja, doe er maar ns wat aan...
tot zover mijn update, allemaal veel succes, sorry dat ik de berichtjes niet meer heb kunnen lezen...sterkte dus voor iedereen die t (ook...) nodig heeft. liefs en tot over 3 weken, lis

Hee Lis,

Had je al gemist hier!
He balen voor je zeg, na 15 dagen een hoge temp. toch weer die rottige red devils...echt een domper ja.
Als je weer de teleurstelling met je eigen lijf ervaart is dat extra ut.
Hopelijk lukt het je om je erover heen te zetten, kop op he!!
Laat je vakantie er niet door bederven dat zou echt jammer zijn...maarja makkelijk gezegd door mij natuurlijk.
Waar gaan jullie heen? Wij hebben de vakantie ook nog tegoed, joechei!
We vliegen a.s. zaterdag met vrienden naar Corfu.

Ik wil na je vakantie graag van je weten hoe je acu-ervaringen zijn en hopelijk kom je na je vakantie als herboren terug!

Sterkte, maar vooral een hele fijne vakantie!

Knuf van Suus

Terug
Bovenaan