Vakantie

Hey lieve meiden,

Ook ik heb de mazzel dat ik mijn vakantie nog tegoed heb!
Na deze herfstige dag hier in ons kikkerlandje (heb zelfs al warme chocolademelk op!), kan ik niet wachten om naar het warme Corfu te vliegen! Wij verlengen onze zomer nog even lekker, maar ik zal jullie missen!

Hopelijk besmet het virus hier iedereen nog even en weet ik niet wat ik lees als ik half sept. terug kom!!

Veel liefs van Suus

Lieve suus, de computer lag even helemaal stil, iets doorgebrand ofzo???? Maar ik wil je effe een hele fijne vakantie wensen, geniet er enorm van. En misschien kom jij ook wel terug met enorm goed nieuws. Zeker wel lekker om allemaal korte broeken in je koffer te doen, als je naar buiten kijkt?
Meid geniet ervan en tot september......

Liefs Molly.

Hoi Suusje,

Ik ga je achterna hoor meid, Al moet ik nog wel een weekje wachten maar ik heb er ook zin in. Ik wens je een hele fije vakantie geniet ervan.
Veel liefs Ang...

Suus, jij ook een hele hele fijne vakantie gewenst he!

Wat zullen we bruin worden samen he!

Tot snel weer, dan hoor ik wel hoe jij het hebt gehad.

Enne misschien tot morgen op Schiphol he!

Liefs,
Cynthia

Ja hoor....
Ben helemaaaaaal niet jalours.....

Geniet ervan! ennehh daarna weer lekker vaak langskomen hoor!!!!

Veel plezier en met goed nieuws terugkomen!

Liefs Lill ***

Vanaf hier wil ik je ook nog een hele fijne vakantie toewensen!!! Ga er samen flink van genieten, kom maar lekker poepie bruin terug, zijn wij van die bleek scheten hahaha. Tot daarna.

Heel veel liefs

Mick

Hee meiden,

Bedankt! Wij gaan er zo van tussen richting NS en ik zal nog wel effe moeten afkicken van hier, hahaha...
maar ik zal jullie missen!

Heel veel suc6 allemaal!!
Tot laterrrrr,

veel liefs van Suus

Terug
Bovenaan