VAKANTIE

Hallo
As 7 juni is het dan zover, dan gaan wij voor het eerst met onze dochter van 9 mnd op vakantie naar Zuid Spanje.
We gaan met het vliegtuig, en eigenlijk zien wij daar wel een beetje tegenop.
Onze dochter kan nl geen moment stil zitten en zeker niet op schoot!!
We hebben geen extra stoel voor haar dus we zullen haar op schoot   moeten nemen (2 1/2 uur)
Wij hebben het idee dat dit regelrecht een ramp wordt.
We kregen al als tip om haar wat te laten drinken tijdens het stijgen en dalen, maar zij wil nooit in bij zijn van andere drinken ze is nl snel afgeleid, dus dat wordt denk ik een beetje moeilijk.
Wie herkent dit en heeft voor mij nog wat nuttige tips, naast speeltjes meenemen etc.
Alvast bedankt.

 
Even met je maatschappij / reisbureau overleggen, want je kunt gewoon
een babybedje regelen. Je komt zelf achter een schot te zitten waar het
bedje in gehangen wordt.



Verder vragen aan stewardessen of jij en je partner na elkaar eten kunnen krijgen ipv tegelijk, om logische redenen.



Opstijgen en landen valt hardstikke mee, je kindje heeft er minder last van dan je zou denken. Gewoon speentje of flesje in.

 
Hoi,

Wij zijn toevallig woensdag thuis gekomen van de vakantie in Spanje. Wij zijn met Transavia gevlogen en helaas hebben die geen speciale babybedjes of zo aan boord.

Probeer zo vroeg mogelijk in te checken, zodat je vooraan kunt zitten en de kleine eventueel op dekens en kussens (krijg je van de stewardess).
Waarschijnlijk krijgt je kleine er helemaal nix van mee. Die van ons had het ook helemaal niet door dat er iets aan de hand was.

Tijdens de vlucht kun je de kleine eventueel wat te eten geven. Wij hadden de maxicosi meegenomen en daarom moet ons zoontje naast het raam zitten. Voordeel hiervan is dat hij weinig of niet afgeleid werd tijdens het eten, want hij zag niets anders dan ons, het is immers niet zo breed tussen de stoelenrij voor jou en de rij waar jezelf zit.

Voor de vakantie hoef je weinig potjes mee tenemen. Er was volop te krijgen. Van Nestle en Hero was er volop voeding te koop en supermarkten zijn er op elke hoek van de straat.Wel zou ik pampers van je vertrouwde merk meenemen, ik heb alleen maar een Spaans merk kunnen vinden en was blij dat ik Pampers had meegenomen.

Zorg wel voor een goed parasolletje en zonnebrand, want de zon is daar echt veel feller dan hier.

Fijne vakantie alvast.

Groetjes,
Nancy
 
Terug
Bovenaan