vakantie?

Wist niet zo goed waar ik mijn mailtje onder moest plaatsen dus doe ik het hier maar.
De vakantie staat voor de deur en wij hebben eigenlijk nog geen echte plannen.
Wel gingen wij (mijn man en ik) voordat we kinderen kregen vaak camperen en jullie raden het al....het kriebelt.
Eigenlijk heb ik het wel gehad met de centerparcs huisjes.
Mijn oudste dochter is 2 jaar en volgens mij gaat die het reuze leuk vinden al slaapt ze 's nachts beroerd, steeds wakker i.v.m dromen en een slokje drinken.
Mijn tweede dochter is nu net 11 weken, krijgt volledig borst voeding maar slaapt 's nachts wel door van 22.00 uur tot 07.00 uur.
Wie heeft hier ervaring mee, en zie ik misschien teveel beren op de weg!
Zo van wat nou als die meiden de hele camping bijelkaar schreeuwen??????
Ik ben benieuwd oof jullie ervaring hebben enne onze vrije weken hebben we eind augustus, begin september.
Thanks voor jullie aandacht.
 
Ik heb het niet zelf gedaan, maar ken wel mensen die met een baby van 5 weken gingen kamperen. Mijn ouders gingen ook al met ons kamperen toen we nog geen jaar waren. Je kunt het gewoon proberen.
Veel plezier!
 
Hoi Monique,
Zit met hetzelfde probleem. Tegen de tijd dat wij op vakantie willen is onze kleine ong. 6 maanden. Over de camping maak ik me geen enkele zorgen, daar heb je juist geen kind aan ze, dus zullen waarschijnlijk niet de hele camping bij elkaar schreeuwen.

Ik maar me meer zorgen over lang in de auto zitten. Ben bang dat ze dat niet zal trekken, en ik wil graag een beetje mooi weer....

Succes en fijne vakantie!
 
Ik heb er nog geen ervaring mee maar moet zeggen dat ik er ook niet tegen op zie.

Als wij in september gaan is ons meisje 10 maanden. Ze is dol op auto rijden (slaapt dan meestal) En ook daar zie ik geen problemen.

Wel kiezen we waarschijnlijk voor een kant en klare tent zodat we niet alles hoeven mee te slepen auto is niet zo groot en kunne we alle huishoudelijke dingen enzo thuis laten.

Ik heb er wel voor gekozen om nu thuis te blijven. Haar vader gaat as zondag weg voor een week iets langer. Gaat naar denemarken omdat daar een vliegerfeest is hij vliegert veel. Niet met een lijners maar hele grote met karretjes enz.
HEt is geweldig en normaal gaan we ieder jaar 1x in juni of september.
VOrig jaar juni ben ik geweest maar het was zo koud dat ik toen al zei als de kleien er is volgend jaar ga ik niet mee.

En het doet pijn als ik zie hoe zijn spullen pakt en bezig is maar helaas de keus heb ik gemaakt dus het feest gaat niet door voor mij en de kleine meid. Maar onze tijd komt in de zomer wel heerlijk naar de zon.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,

Ben net terug van kamperen in zuid-Frankrijk: mochten je kinderen de boel bij elkaar brullen 's nachts, maak je gene zorgen: mijn dochter deed dat ook, en ze was beslist niet de enige.

Verder hebben we het verschrikkelijk leuk gehad: lekker de hele dag buiten, aan de oudste had ik geen kind, want die was de hele dag bezig, te gek!

Wel oplettem dat je niet 's middags in de volle zon staat met je tent, als je kleintje in de tent een middagdutje gaat doen.

veel plezier,
Michelle.
 
wij zijn gaan kamperen toen Justin 12 weken was ongeveer. het ging heel erg goed, hij had alleen erg veel honger van al het buiten zijn, maar als je volledige bv geeft heb je dat altijd bij de hand. we hebben een caravan en het slapen ging goed. Zorg wel dat ze warm blijven, het koelt 's nachts vaak verder af dan je overdag zou denken. een kruik is geen overbodige luxe en een bedslaapzak en dan in een campingslaapzak of onder een dekentje.
Trouwens: de kleine zal de boel hoogstwaarschijnlijk niet bij elkaar brullen hoor; overdag is er zoveel te zien en 's avonds zijn ze dan bekaf.
We zijn nu 2 keer al gaan kamperen, met 12 weken en met 4 maanden en het ging alle twee de keren heel erg goed.
Veel kampeerplezier!

Groetjes Patricia
 
Ik vertrek zaterdag met mijn zoontje van 7 maanden naar Italie. Over het autorijden maak ik me geen zorgen, hij slaapt veel in de maxicosi. Wel hebben we een kant en klare stacaravan gehuurd zodat we alles bij de hand hebben. Ook hebben we voor airco gekozen omdat het misschien te warm wordt voor zo'n kleintje. Zorg wel dat je alles bij je hebt voor je kleintje, zoals ORSpoeders, neusspray, paracetamol e.d. Ook erg handige tips zijn te vinden op de site www.samenopvakantie.nl
Je kunt via deze site ook een boekje bestellen met tips voor vakantie met kleine kinderen.
 
Terug
Bovenaan