Wist niet zo goed waar ik mijn mailtje onder moest plaatsen dus doe ik het hier maar.
De vakantie staat voor de deur en wij hebben eigenlijk nog geen echte plannen.
Wel gingen wij (mijn man en ik) voordat we kinderen kregen vaak camperen en jullie raden het al....het kriebelt.
Eigenlijk heb ik het wel gehad met de centerparcs huisjes.
Mijn oudste dochter is 2 jaar en volgens mij gaat die het reuze leuk vinden al slaapt ze 's nachts beroerd, steeds wakker i.v.m dromen en een slokje drinken.
Mijn tweede dochter is nu net 11 weken, krijgt volledig borst voeding maar slaapt 's nachts wel door van 22.00 uur tot 07.00 uur.
Wie heeft hier ervaring mee, en zie ik misschien teveel beren op de weg!
Zo van wat nou als die meiden de hele camping bijelkaar schreeuwen??????
Ik ben benieuwd oof jullie ervaring hebben enne onze vrije weken hebben we eind augustus, begin september.
Thanks voor jullie aandacht.
De vakantie staat voor de deur en wij hebben eigenlijk nog geen echte plannen.
Wel gingen wij (mijn man en ik) voordat we kinderen kregen vaak camperen en jullie raden het al....het kriebelt.
Eigenlijk heb ik het wel gehad met de centerparcs huisjes.
Mijn oudste dochter is 2 jaar en volgens mij gaat die het reuze leuk vinden al slaapt ze 's nachts beroerd, steeds wakker i.v.m dromen en een slokje drinken.
Mijn tweede dochter is nu net 11 weken, krijgt volledig borst voeding maar slaapt 's nachts wel door van 22.00 uur tot 07.00 uur.
Wie heeft hier ervaring mee, en zie ik misschien teveel beren op de weg!
Zo van wat nou als die meiden de hele camping bijelkaar schreeuwen??????
Ik ben benieuwd oof jullie ervaring hebben enne onze vrije weken hebben we eind augustus, begin september.
Thanks voor jullie aandacht.