vakantie

Wij willen in juli een weekje weg. Nu gaan we met vrienden en nu wil ik
graag weten of er iemand nog leuke vakantieparken weet in nederland.
Wij gaan met 3 kindjes van 5 jr en 2 jr en 6 maanden.



Ik hoor het graag van jullie.



Groetjes Claudia

 
hi, t is wel net de dure maand natuurlijk in juli.

wij zijn in oktober in De Banjaard van Roompotparken.nl geweest. dat is erg leuk, dicht bij zee (net achter het duin) dicht bij attracties en een klein zwembadje op het park en een grote gratis dichtbij. volgens mij zit bij de site van Roompot ook het park in Epe bij de Wissel. . dat  is niet groot of super luxe maar wel knus en voor kleine kinderen erg leuk. maar die ken ik ook van Kras.nl.

van Landal zijn we twee keer in Drenthe geweest in de jaren ervoor  en dat was ook super. Drenthe is rustig, schoon, mooie natuur etc etc. Aelderholt is wat leuker als je veel weg gaat met de fiets .

Hogeboom vakantieparken zijn net wat minder duur en via Kras.nl kan je soms heel goedkoop boeken.

veel plezier Miep
 
Hoi,

Kijk ook eens bij Vrij uit. (www.vrijuit.nl) Die hebben ook wel leuke dingen. Via de ouders van nu kwam er een boekje mee:  gezin en vakantie. Daar stond een advertentie in van Recreatiecentra Nederland. (www.rcn.nl)

Groetjes, Cathy
 
hoi,

in een blad zag ik laatst een advertentie over het pipodorp,in drenthe,heb een brochure aangevraagd,en het zag er leuk uit!
gratis toegang tot een zwembad in de buurt en ook tot een pretpark geschikt tot 10 jaar als ik het nog goed herinner......

succes met jullie keuze,
groetjes Corien
 
Hoi,
Wij zijn vorig jaar september met onze dochter naar de Katjeskelder in Brabant geweest. Dat is ook een park van Roompot. Er is een binnen en een buiten zwembad en over het hele park zijn speeltuintjes verdeeld. Verder kan je er fietsen huren en bolderwagens. Op het park zit ook een supermarkt, pizzeria, snackbar en een restaurant. Met de auto zit je zo in Breda (leuk om te winkelen).

Succes en alvast een prettige vakantie!
 
Terug
Bovenaan