vakantie

Hallo,

Ik wil voor van de zomer een vliegvakantie boeken. Nu ga ik met mijn en mijn dochter van 3 en zoontje van ruim een jaar.
Nu twijfel ik of ik een 2 of 3 kamerappartement moet boeken.
Graag hoor ik ervaringen en advies van anderen. Zelf zit ik over te denken om een 3 kamerappartement te boeken. Zodat mijn  dochter een eigen kamer heeft en wij met onze zoontje op een slaapkamer slapen, maar vind het allemaal wel prijzig.
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Sanne
 
tja, das idd lastig.
snap best dat je een eigen kamer voor je dochtertje wilt hebben, maar de kosten kunnen idd hoog oplopen.
hoe lang blijf je?
als je maar kort gaat (bv een week) zou ik persoonlijk toch zeggen, doe haar bij jullie er bij (leg desnoods een matras in een hoek, zodat ze toch "alleen" slaapt, en toch ook bij jullie op de kamer ligt)
ja, t is even afwegen he. is het die meerprijs waard?
succes met je beslissing.

groetjes, do
 
Op zich vind ik het niet erg om met mijn kinderen op 1 slaapkamer te slapen. Maar weet of het goed gaat met de 2 kinderen samen. Vandaar dat ik twijfel 2 of 3 kamerappartement.

Groetjes Sanne
 
Wij waren dit jaar voor het eerst met kerstmis met z'n 4-en op vakantie en hadden 1 slaapkamer. Meestal legde ik eerst mijn jongste dochter van 9 maanden in bed en na een half uurtje ging mijn oudste dochter heel stilletjes naar bed, voorlezen deden we dan in de woonkamer.
Het ging heel goed, wat ik niet had verwacht. Ik heb wel als er een van de twee wakker werd 's nachts of 's ochtends vroeg ze bij ons in bed gepakt, dan bleef het stil en kon er nog verder geslapen worden.
Het ging bij ons dus erg goed!!
Fijne vakantie!
 
Terug
Bovenaan