vakantie???

ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig...... een tijdje geleden stond er ook iets op over vakanties, maar ik ben het vergeten.
Wie gaan er nog meer op vakantie de komende weken?
Wij gaan volgende week woensdag naar Oostenrijk, vlakbij de Italiaanse grens, naar de camping, we hebben een caravan en de beide kids kunnen er nog alletwee in. Heb er echt heel veel zin in, ik moet alleen nog heel veel doen voor dat we weg kunnen (wassen, poetsen, caravan schoonmaken, inpakken enz.....).
We gaan trouwens drie weken weg, is voor ons een beetje kort omdat we meestal wel 4 of 5 weken gaan (we zijn echte vakantiegangers, hihi). Maar mijn man heeft sinds kort een nieuwe baan en had de vakantie dit jaar niet voor het uitzoeken.

groetjes van Ruth

Hee Ruth,

Ik moet nog een week (3 dagen) werken, krijg vrijdag vakantie.
Maandag 23 juli gaan we een midweek weg. Heb er veel zin in, ben   benieuwd hoe Evi het  doet op haar eerste vakantie.

groetjes sonja

Hoi, nog 2wk en dan gaan we voor het eerst met de caravan. We blijven in Nederland(bloemendaal)!! 11dagen gaan we weg.Begin er steeds meer zin in te krijgen. Als het weer maar droog blijft.
Wil iedereen een prettige vakantie wensen....

Groetjes Natasja mams van Desmond(4mnd)

Moet nog wachten tot 10 september....   Een weekje naar de achterhoek, lekker in een huisje.
In de tussentijd hebben we een huis gekocht en moet er geklust en verhuisd worden... Genoeg te doen dus.
Oh ja, laat ik eerst maar weer eens beter worden en uit de ziektewet komen!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

Wij zouden in augustus twee weken weg, maar dat gaat ws niet door! (We hebben vast werk gekregen tot eind dit jaar.) Als we een betrouwbare kapitein vinden wordt het ws september en anders gaan we in februari de zon opzoeken.

Groetjes Ilona

Wij gaan over 2,5 week 2 weken naar Menorca. Sunshine, here we come!

Groetjes,

Eveline

ps: He, da's wel balen Ilona, dat jullie nou pas veel later op vakantie gaan! Hoewel vast werk waarschijnlijk wel weer fijn is...

Hoi!

Wij zouden 23 september naar Griekenland gaan, hebben 2,5maand geleden geboekt! Dat gaat dus niet door!!
Ik ga nu lekker vrijdag met mijn ouders mee naar zuid-frankrijk met de caravan. Ben benieuwd hoe dat gaat. Quinn en ik in de caravan en mijn ouders gaan in de voortent! Wat een luxe, haha!!
We gaan eens lekker genieten en tot rust komen daar! Hopen op een frisse start als we terug zijn, voor mijn mannetje en ik!

Wendy

Terug
Bovenaan