vakantie

A

Anoniem

Guest
Zijn er nog meer moeders die in de zomervakantie naar Centerparcs gaan? Wij gaan de eerste week van juni en de eerste week van juli naar Erperheide in Belgie.
Heb er heel veel zin in. We wilden eerst naar het buitenland gaan met de auto. Maar toen we er goed over na gingen denken, zagen we dat toch niet zitten. In Center Parcs heb je echt alles op kinderen gericht en ben je niet afhankelijk van goed weer. Als ze iets groter is willen we wel weer naar het buitenland. In november zijn we ook naar Center Parcs geweest en kregen we meteen de smaak te pakken! Lekker vakantie, terrasjes enz.
Zoniet, waar gaan jullie dan naartoe? Leuk om te lezen.

Hoi Hoi

Ik heb zo,n zin in de vakantie dat ik even reageer op je topic.

Wij gaan met mijn zoon van dan bijna 5 en dochtertje dan net 1 jaar kamperen in Frankrijk. Joeppie..

Hebben een zeer grote familie tent aangeschaft, met veel slaap en speelruimte. Wij gaan ruim 2,5 week.

7 juli gaan we weg. De oudste heeft dan de eerste week zomervakantie.

Ben benieuwd hoe het gaat.

Veel plezier alvast

Groeten Kirsten

Hoi!
Wij gaan eind mei naar Zakynthos (Grieks eiland) met ons zoontje van dan 14 maanden. Vorig jaar oktober (hij was toen een half jaar) voor het eerst met hem gevlogen, vakantie Canarische Eilanden. Omdat dit zo enorm goed is bevallen, gaan we het opnieuw doen.
Ik ben opnieuw zwanger, eind augustus uitgerekend. Daarom gaan we nu wat eerder op vakantie.
We hebben er veel zin in; heerlijk genieten  van zon, zee, strand, en natuurlijk van ons lieve jongentje!!
Fijne vakantie allemaal! Groetjes Mar

Hoi Mar,
Wat toevallig wij gaan ook naar zakynthos in augusus. Lekker kort vliegen Luna is dan18 maanden, ben benieuwd met vliegen. Centerparcs hebben we vorig jaar gedaan, ook superleuk en inderdaad alles bij de hand...!

groetjes, MAR....ielle

Terug
Bovenaan