vakantie!!

A

Anoniem

Guest
Mijn man kan elk moment thuis komen en dan hebben we eindelijk vakantie! Hij heeft de bouwvak doorgewerkt en is nu 3 weken thuis. Heerlijk even een paar weken met zijn 3 en. We gaan niet op vakantie maar we gaan wel naar de Efteling en de tuin verder af maken. En verder van elkaar genieten. Ik kom wel net van de dokter en Marissa heeft een oor- en keelontsteking. Ze voelt zich dus helemaal niet goed. Maar dat zou na het weekend wel over moeten zijn. En dan dus vakantie! Met als absoluut hoogtepunt de verjaardag van Marissa . Daar heb ik zo'n zin in! Ik als thuisblijfmoeder vind eigenlijk dat ik altijd vakantie heb (betekend niet dat ik niets doe en het geen energie kost maar ik vind het echt heerlijk thuis). Maar goed:

VAKANTIE!!!

groetjes Linda

Nou heerlijk hoor geniet ervan, maar dat zal wel lukken zo lekker met zn 3-tjes.
En spanned hoor de verjaardag vam Marissa, daar gaan wij ongetwijfeld foto's van zien binnenkort.

Heel veel beterschap voor Marissa,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Ik ben zo enthousiast over haar verjaardag dat jullie tot vervelens toe een uitgebreide reportage zullen krijgen .

groetjes Linda

hoi
ga er lekker van genieten,jullie eerste vakantie met zn drieeen,ik vond het ook erg speciaal hoor de vakantie.tis toch de1e keer met zn 3en.en kan het me helemaal voorstellen dat je enthousiast bent over marissa,s 1e verjaardag.veel plezier!!!!!!!!!!!!!

gr petra

Terug
Bovenaan