Vakantie???

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ja jullie kunnen wel merken dat ik weer terug ben he haha!!
Maar zijn jullie al aan het zoeken naar een vakantie voor in de zomer of
hebben jullie al geboekt??
Wij gaan misschien naar een camping in spanje en dan boeken wij er
een aparte vlucht bij!!
Ik vind de vakantie's ook zo ontzettend duur waar je ook heen gaat of ligt
dat aan mij??

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

Nee hoor ik vind het ook altijd weer erg prijzig. En wij zijn gebonden aan de bouwvakantie dus nog eens xtra duur!!!

Afgelopen jaar zijn we naar Texel geweest en willen dit jaar weer eens naar het buitenland.
Wij zaten te denken met de auto naar Frankrijk en dan het liefst een stacaravan (ofzo) op een camping!
Mijn vriend vind het super leuk voor Jennifer op een camping, maar ik zie mezelf dus niet zitten in een tent. Als comprimis dus een huisje of stacaravan op de camping.

Of hoe iemand een ander idee hierover, of een tip?????????

gr. Ilone

Ook ik vind alles RETE duur. Nou verdienen wij echt niet beroerd met zijn tweetjes, maar ook weer niet heel veel. Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo maar twee keer in het jaar op vakantie kunnen in het hoogseizoen. Wij kunnen max. 2 weken in de zomer weg. En dan betalen we wel de volle mep, omdat we aan de schoolvakanties gebonden zitten.

Wij gaan dit jaar naar camping de Bergen in het Zuuden des lands. We huren een stacaravan.

hoi hoi,

Ik vind het ook altijd super duur, daarom zijn wij ook al een paar jaar niet echt op vakantie geweest, Hiermee bedoel ik dan 2 weken naar het buitenland. Dit jaar willen we echt gaan, tenminste mijn man en dat begrijp ik, want hij werkt super veel, dusdat heeft hij zeker wel verdiend, maar..... dan wil ik wel graag op mijn voorwaarden en dat is; zo goedkoop, leuk, en warm als het maar kan.
We wilden eigenlijk naar spanje, maar dat is echt duur 2 weken in een stacaravan, dus ben ik gaan neuzen en nu ben ik op italie uitgekomen. Dat scheelt gauw 400 euro of meer!!! Nu moet ik alleen manlief overstag zien te krijgen. Wat voor mij ook een voordele is, is dat we dan niet zo heel ver hoeven te rijden in vergelijking met spanje!

Nou, succes allemaal met zoeken!

x miranda

Terug
Bovenaan