vakantie

A

Anoniem

Guest
Wij gaan over 1.5 week op vakantie, de eerste keer met ons dochtertje! (5 mnd)
We  gaan naar zeeland, niet zo ver dus,maar toch wel spannend! ben benieuwd hoe het gaat!
Zijn er al  meer van jullie op vakantie geweest met jullie kleintje?? Hoe ging dat?
Hebben jullie nog tips? Of zijn er dingen die we zeker mee moeten nemen???
Pfff, ben soms echt bang dat ik wat belangrijks vergeet..(alsof daar geen winkels zijn  haha) en de belangrijkste dingen (voeding, luiers, wagen, kleding etc) pak je toch altijd als eerste in toch!
Maar goed, tips zijn altijd welkom!

Wij gaan 1 juni een weekend weg. Ik heb dus geen tips maar hoop dat er nog goeie tips komen haha! Veel plezier!!     Groetjes Mikkie mv Teun 18-12

Oh heerlijk effe weg...
Wij gaan ook begin juni een midweek lekker weg.
Ik begin altijd een poosje van te voren met dingen op te schrijven. Er ligt dan een kladblok op tafel en de dingen die ik dan tegen kom schrijf ik op. Zo vergat ik altijd het nachtlampje en de muziekmobile van de oudste, die ze thuis altijd boven haar bed heeft hangen. Die staan nu boven aan mijn lijstje natuurlijk.
Voor de rest kun je natuurlijk alles wel kopen daar, maar ik vind het toch het fijnste als ik mijn eigen spulletjes bij heb.
Alvast een hele fijne vakantie gewenst en geniet er van met z'n drietjes. Jullie hebben het verdiend.. ( hoe gaat het trouwens met je vriend?)
Groetjes Sil

Danjewel! Jullie ook alvast een fijne vakantie!!!
Ik was inderdaad al van plan om me alles op te gaan schrijven. Vanmiddagga ik met mijn moeder en de kleine naar de stad en wil daar alvast vanalles meenemen: luiers, voeding , verzorggingsspullen etc.
Voor mezelf moet ik ook nog wat nieuwe kleding (moest zowieso) en eenbedpak of bikini (als ik dat aandurf!! Hahaha)
Ja,ik ben echt blij dat we er even tussenuit gaan, hoewel ik soms ook net zo graag thuis zou willen blijven...maar het is wel goed om even lekker te gaan op dit moment denk ik..
Met mijn vriend gaat het niet zo goed, helemaal niet goed eigenlijk..
Hij is bij de dokter geweest en die heeft hem na 5 minuten praten al zwaar depressief verklaard. Hij kon dan ook meteen de volgende dag weer bij iemand anders terrecht om te praten (hier is normaal een wachtlijst voor maar gelukkig kon het meteen al!)
Volgende week moet hij 1 dag naar de huisarts terug en 1 dag weer met die vrouw gaan praten. Hij heeft ook meteen medicijnen gekregen, maar krijgt maandag al weer nieuwe (sterkere).
Vanaf nu gaat hij dus 2 keer in de week praten en medicijnen slikken, maar het werd een hele lange zware weg had de huisarts gezegt...
Gelukkig heeft hij ook momenten dat hij zich redelijk goed voelt, bijvoorbeeld als hij met ons dochtertje bezig is. Door zo'n momenten hou je het wel weer even vol, kan je weer even opladen voor de momenten dat hij zich echt kl*te voelt.

Oh...balen zeg, dat hij zich zo rot voelt.
Je had dus wel echt goed opgemerkt dat er wat aan de hand was!
Lijkt me voor jou ook zwaar zeg!

Geniet echt lekker hoor als jullie op vakantie zijn.
Lekker niks aan je hoofd!

Ik zal voor jullie duimen dat je hummel ook lekker in haar vel zit!

Hopelijk helpen die gesprekken je vriend er weer boven op!

Sterkte ermee!

Liefs,
Mariska

Zo, wat vervelend zeg. Maar wel goed dat het nu naar buiten is gekomen en dat er wat aan gedaan wordt.
Het duurt altijd even voordat de medicijnen gaan werken. Maar bij mij merkte ik al vrij snel verschil, mede door de combinatie van medicijnen én therapie.
Geef het de tijd en dan komt het vast wel goed.
Heel veel plezier op vakantie en geniet van de frisse zeeuwse lucht..  (ben zelf ook bijna zeeuw..)
Groetjes Sil

Bedankt voor jullie reacties

Ja, het is erg zwaar! Voor hem zeker, maar voor mij ook... ik moet soms oppassen dat ik zelf niet depri word. Ik ben degene die sterk moet zijn op dit moment en dat is soms best moeilijk..
Gelukkig heeft hij ook wel eens goede momenten ertussen en dan kan ik ook weer even opladen zodat ik er weer tegen kan als het weer helemaal mis is.
Ik vind het ook zo moeilijk dat hij het ene moment best vrolijk kan zijn, en dat hij zich dan in 1 keer weer super k*t voelt, zonder dat er iets gebeurd ofzo..echt moeilijk soms en heel vermoeiend maar ben echt blij dat hij zo snel bij die vrouw terecht kon en dat er nu iets aan gedaan word. het zal nog een lange weg worden, maar we komen er wel!
Gelukkig ben ik erg positief (meestal!!!) ingesteld, dat helpt wel in zo'n situatie!

Inderdaad, lekker even op vakantie! De problemen neem je toch mee, dat is niet in 1 keer over op vakantie, maar het is wel even lekker! Even uitwaaien! Hoop dat het allemaal goed gaat en dat het ondanks alles een leuke vakantie word... we zien wel!

Terug
Bovenaan