Vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb even niets van me laten horen maar we zijn net terug van een heelijke vakantie met het hele gezin in het warme en zonnige Florida. Het was wel een beproeving maar iedereen is er goed doorheen gekomen, zelfs de vlucht van 12 uur was goed te doen (terug ging wel beter dan heen). Fien kreeg wel een beetje last van warmte uitslag (dat bleeke  herfstbekkie is natuurlijk ook nog niet zoveel gewend) en we moesten op een dag niet al teveel gekke dingen doen maar dat waren we  toch niet van plan.  
Helaas hebben mijn beide  meiden nu wel een beetje last van een jet-lag en krijsen ze op 12 uur  's avonds het hele huis wakker maar daarentegen slapen ze uit tot 10 uur (dan moet ik de  oudste wakker maken want anders slaapt ze zo nog enkele uren door.  
Maar al met al kan ik het  iedereen aanraden er even tussen uit.

Groet van Martiene    

Je bent ook meteen even goed op vakantie gegaan. Florida is nou niet echt even om de hoek. Vond je het niet spannend, zeker van te voren, hoe het zou gaan met Fien.
Lijkt me heerlijk om even op vakantie te gaan, maar ik moet er verder nog niet aan denken met die kleine in het vliegtuig enzo.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan