vakantie

Hallo meiden,

Volgende week gaan we nog even een midweekje op vakantie, voordat er weer gewerkt moet worden. Ik heb er ontzettend veel zin in!!
Nu willen we ook veel gaan zwemmen. We zijn echte "waterratten".  Jules (2jaar3mnd) zwemt zonder bandjes en kan zichzelf al boven houden op zn "hondjes".
Nu twijfel ik of we Elise ook al mee moeten nemen het water in. Bij mn oudste ben ik pas met 3 maanden naar het zwembad geweest... Ze is dan 10 weken en heeft wel haar eerste prikje gehad.
Wat zouden jullie doen ? Gewoon 1 keertje voor het fotomoment?? Of gewoon iedere keer meenemen?? Of nog helemaal niet??

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Gr Antoi

Hoi hoi,

wij zijn de afgelopen week een midweek in Centerparcs geweest. Tijn heeft daar volop gezwommen. Ook hij was toen nog geen 3 maanden oud. Vond het (nou ja, de eerste keer wat onwennig) heerlijk! En wij hebben er ook van genoten...
Ik zou zeggen: neem haar gewoon mee en kijk hoe ze het vindt. Het is van zoveel dingen afhankelijk, van je kindje zelf, maar ook bijvoorbeeld hoe druk het is en de temperatuur van het water. Misschien kun je die eerste keer dan het fototoestel meenemen zodat je in ieder geval wat foto's hebt mocht ze het niets vinden. Tijn vond het overigens zeker net zo lekker om te slapen in de warme omgeving in zijn   zwembroekje...

groetjes Natasja

Ik ben met Thomas in het zwembad geweest toen hij 7 weken was, ging prima alleen hij had het een beetje koud. Sommige kindjes vinden het leuk anderen niet. Probeer het eens dan weet je het.

Het was heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!! En wat een lekker weertje!
Elise is 2 keer meegeweest naar het zwembad. De eerste keer vond ze het erg vreemd en niet leuk, maar de tweede keer ging het al een stuk beter!! We met Jules iedere dag naar het zwembad. Dat was echt een feestje!! Die is zo watervrij!!

Gr Antoi

Terug
Bovenaan