vakantie

maandag vertrekken we nog l;ekekr voor een midweekje naar luxemburg.
wie van jullie gaat er ook nog even tussenuit? lekker met zijn tweetjes?

we hebben ook de tip gekregen om nog een paar keer samen uit eten te gaan, want met een baby komt daar niks meer van...

nog meer dingen die we nog gedaan moeten hebben voordat onze gup zich aanmeldt??

oftewel... wat gaan we missen/ minder doen als de baby er is?

Hoi Carina,

Bij onze eerst zwangerschap zijn we ook lekker nog weg geweest samen.
Heerlijk was dat!

Nu is het leuk natuurlijk met z'n drietjes op vakantie..en straks met z'n viertjes.
We gaan nu met deze zwangerschap niet weg. Ja manlief wel, die gaat met zijn zus 8 dagen naar Canada toe..
Ik had geen zin om zo ver te vliegen nu, en om Merel een week achter te laten.

Wat je verder nog moet doen voordat de kleine er straks is, wat dan niet meer kan?
tja...
Als jullie nu iedere week op stap gaan bijvoorbeeld, dat zal wel wat minder worden.
Wij gingen al niet meer opstap, ja eten bij vrienden op zijn tijd. Maar dat doen we nog op zijn tijd, we hebben allemaal kinderen en anders genoeg mogelijkheden voor oppas!
Het ligt helemaal aan jezelf hoe vaak je weeg gaat en oppas regeld.
En ik ga ook weg zonder man, lekker met vriendinnen een dagje shoppen of eten/bioscoop.

groetjes.

Wij gaan ook nog heerlijk een weekje weg over 2 weken vliegen we naar Spanje heerlijk heb er nu al zin in. En veder willen we nog een weekendje weg denk ik. Met de kleine wordt het inderdaad wel anders, maar dat is ook leuk met de kleine lekker weg in eigen land.

Uit eten zullen we ook nog zeker een paar keer van genieten en als de kleine er is zullen we dat best nog wel eens doen is belangrijk voor je relatie.

Nou ja wat je nog meer moet doen zou ik ook niet weten.

Groetjes Margot

Zeker nog van genieten met z'n tweetjes: bioscoop!
Wij hebben gemerkt dat een heleboel dingen ook best met een kleine erbij gaan, als je je een beetje aanpast. Uit eten, vakantie, weekendje weg, wandelingen, fietstocht, het gaat op zich best met kids erbij (al vergt het wel wat gesjouw en planning, ha ha!).
Maar de bios?? Dat gaat toch echt niet, ha ha! En tja, wij gingen nogal regelmatig...

Je bent toch minder vrij met kinderen en dus ja, je doet een heleboel van dat soort dingen veel minder... Maar als ik eerlijk ben ligt dat niet aan oppas e.d. maar heel simpel: GELD! We hebben gewoonweg het geld niet meer om al dat soort dingen regelmatig te doen! We hebben minder omdat ik parttime ben gaan werken en tja, die kids kosten ook aardig wat ha ha! Weet je wel hoeveel luiers je kunt kopen van een avondje uit eten ??

Ik 'mis' het niet echt, hoor, de helft van de tijd ben je blij dat je even rustig met z'n tweetjes op de bank zit...

Maar geniet er van, nu nog met z'n tweetjes!

Groetjes, Karin
22+5 wkn van 2e

Hoi Carina,
Geniet er lekker van he, want zeker in het begin kom je soms niet veder dan je huis en
de supermarkt. Maar dat vindt je dan helemaal niet erg hoor.
Wij hebben pas eind volgende week vakantie, we wonen in het Noorden, maar onze
dochter wordt dan vier jaar dus gaan niet weg. Nog even logeren bij mijn zus, maar veder
moet ik ook werken. Wel gaan we het eerste weekend van Januari weg, lekker naar een
hotel op Vlieland(mijn favoriete eiland) en dan met z'n tweeën. En dan helemaal niks doen niks anders dan lekker in bad, boek lezen, eten, en een strandwandeling.
Ik denk ook dat mijn buik veder niet zoveel meer toelaat want die groeit behoorlijk.
groetjes Miranda

Wij zijn in juni op vakantie geweest naar Spanje en in september naar Turkije, even van ons mannetje genieten. Er zijn nu 2 baby's op komst en de eerste weken zal mijn zoontje toch minder aandacht krijgen, ook al willen we dit zoveel mogelijk voorkomen, het gaat gewoon even erg druk worden met 2 keer 7 a 8 voedingen per dag!

Toen ik zwanger was van ons zoontje hadden we geen tijd om nog even een weekje tussenuit te gaan. Rond dezelfde periode dat ik een positieve zwangerschapstest had, kregen we de sleutel van ons huisje, daarna zijn we nog 4 a 5 maanden bezig geweest met verbouwen en inrichten. En toen ik 30 weken zwanger was zijn we gaan trouwen. We zijn wel vaak uit eten gegaan, omdat wij ook het idee hadden dat dit na de bevalling niet meer mogelijk zou zijn.
Nu moet ik zeggen dat wij ons zoontje gewoon overal mee naartoe namen, in de reiswieg van de kinderwagen kon hij gewoon slapen terwijl wij aan het eten waren. En in het restaurant kunnen ze water opwarmen in de magnetron, zodat je ook daar een flesvoeding kan geven.

Ook met 3 kleine kinderen willen we dit gewoon blijven doen, wij willen niet teveel afhankelijk zijn van oppas  en onze kindjes gewoon laten wennen aan andere omgevingen.

Groetjes Saskia

Wij zijn in september nog een weekje naar Kreta geweest. Heerlijk was dat. Verder hebben we nog enkele avonden in het theater gepland. Die waren overigens al geboekt voordat ik zwanger werd. Volgend jaar gaan we ook gewoon weer van deze avondjes boeken. Voor af en toe een avondje is er wel oppas te regelen.

Uit eten is met de nodige aanpassing wel te doen met een kleine, maar dan moet je geen huilbaby hebben. Niets zo vervelend als uit eten gaan en dan de hele avond met je kind bezig moeten zijn. En ook zijn niet ale restaurants geschikt voor kleine kinderen.

Mijn zus ging af en toe uit eten in een sjiek hotel. Dan boekten ze er gelijk de nacht bij, en zaten gewoon aan tafel met de babyfoon. Hun dochter was wel een hele makkelijke met slapen. Die maakte een vreemde omgeving of geluiden niet veel uit en huilde bijna nooit.

Ik denk dat je alles wat je van tevoren kunt plannen, en niet langer duurt dan een avond best regelmatig gedaan kan worden. Alleen niet meer ieder weekend. Spontane uitjes (na je werk besluiten dat je wilt eten bij de bios, en dan gelijk een filmpje meepakken) zijn er niet echt meer bij.

Ik trouw volgende week vrijdag (24-10) en we gaan de 31e lekker op honeymoon!
We gaan 4 weken naar Thailand!!!

We hadden vorig jaar mei besloten dat we 24-10-2008 zouden gaan trouwen en de reis ook geboekt dus!
We gaan er heerlijk van genieten, nu het onze allerlaatste vakantie samen is!

Groetjes Sabina
23+4 wkn

Terug
Bovenaan