Vakantie...!

Hallo allemaal!

onze vakantie komt er al bijna aan (wij gaan over 1,5 week). We zijn van plan om te gaan kamperen. Wat gaan jullie doen?

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik het campingbedje ook mee zal nemen. Hij is vrij groot en kan eigenlijk niet in het slaapgedeelte van de tent staan. Daarnaast is het ook niet zo makkelijk als je 's nachts moet voeden. Dan is de kinderwagenbak op de grond naast je misschien makkelijker. Maar je kunt het bedje ook als box gebruiken....
Iemand ervaring?

hoi hoi

wij nemen beiden mee, omdat sowieso de wagen mee moet om te gaan wandelen en idd dat bedje kan je ook weer gebruiken als box.
wij gaan over een paar weken ook naar de camping, ben benieuwd hoe het zal zijn.
Toch anders als je nu gaat zwemme, of naar het strand of wat dan ook, je bent toch wat meer gebonden.
Ik vraag me ook af hoe we dat moeten doen op het strand..........waar ze dan moet slapen?
hoe ga jij dat doen?

wij gaan pas halverwege augustus op vakantie.
wij gaan met de caravan, dus kan er veel mee. ik denk dat we beide meenemen.

maar ik hoor straks graag jullie bevindingen als jullie terug zijn van vakantie!

groetjes

Hoihoi,

Wij gaan halverwege juli met de caravan weg en nemen ook het campingbedje gewoon mee. Wij zijn met Pinksteren ook weggeweest en toen hebben wij van onze buren een "tentje" geleend voor Milan en deze gaan wij nu ook aanschaffen. Het is een heel handig pop-up tentje met een matrasje en het zit helemaal dicht met gaas, Milan vond het helemaal geweldig (eigenlijk als een soort van box gebruikt) en het is dus makkelijk (klein en licht) om mee te nemen. Deze tentjes worden dus ook gebruikt als een soort van campingbedje, ik zou dan wel een wat dikker matrasje erin kopen voor het geval je hem ook 's nachts gaat gebruiken. Als je op de site van Deryan kijkt kun je zien hoe hij eruitziet. Wellicht kun je er op Marktplaats er ook wel 1 2ehands vinden, maar op de site van Deryan hebben ze nu een aanbieding voor een Deluxe babyuitvoering voor €50,00 en die gaan wij kopen!
Succes!

Hoi,

Wij hebben een speciaal slaaptentje gekocht voor Cas. Die dingen zijn echt fijn. Hij ligt op de grond (op bijppassend inflatable matrasje) naast je. Het tentje is zo opgezet (springt meteen in vorm als je de verpakiing openmaakt). En hij is helemaal dicht te maken (muskietennet). Dus als het warm weer is kun je hem ook ergens in de schaduw zetten. Of meenemen als je ergens naartoe gaat.

Vorige week hebben we hem uitgeprobeerd, en Cas heeft heerlijk geslapen.

Ohja. wij hebben de maat voor peuters genomen. Dan gaat ie lekker lang mee. Hij is verkrijgbaar in de meeste kampeer speciaalzaken.

Bedankt voor alle tips! We gaan van 't weekend toch nog naar een campingwinkel, dus dan gaan we meteen maar even voor zo'n tentje kijken.
Die is denk ik ook wel handig op het strand, want daar had ik nog niet over nagedacht!

Vorige week hebben we ook een buikdrager gekocht, van 't weekend waren we een weekendje weg met vrienden en hebben we hem uitgeprobeerd. Ze vond het helemaal geweldig! Wel een beetje meer rugspieren trainen...

Terug
Bovenaan