vakantie!!!

hoi meiden

de vakantie's beginnen nu allemaal!!!
gaan jullie nog op vakantie???ik moet nog 3 weken werken en heb dan ook lekker vakantie , heb dr zo'n zin in
wij gaan nog even een paar dagen naar pipodorp
en dat lijkt me echt zo leuk daar
dan slaap je in een pipowagen en het is echt een camping voor kleine kindertjes en ernaast ligt een heel groot speelpark/atractiepark en daar heb je gratid entree en ook gratis entree in een sauna en zwemparadijs, nou dat lijkt me dus helemaal super geweldig daar
en we hebben zaterdag een heerlijk groot zwembad gekocht van 3 meter bij bijna 2 meter dus wij vermaken ons denk ik wel dit jaar!!

liefs ilona

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg. Ook het pipodorp staat regelmatig op www.vakantieveilingen.nl Vorige week kwam hij daar nog voorbij. Heel veel plezier daar en nog even aftellen eerst

Hoi,

Wij hebben onze vakantie helaas al achter de rug. We zijn 2 weken naar Zuid Frankrijk geweest. Morgen ga ik voor het eerst na 7 maanden verlof weer aan het werk dus even geen vakantie voor mij. We willen eind sept./oktober nog even weg. Mijn man ziet het niet zitten om te vliegen vanwege de complete volksverhuizing met 2 kids dus we kijken naar een huisje in Zeeland. Lekker uitwaaien aan het strand!

Pipodorp lijkt me erg leuk ook! Helemaal als je kindjes al oud genoeg zijn om het te beseffen. Dat wordt vast helemaal leuk!
lfs ing

Hey,
Dennis en ik heb maar 6 dagen samen vakantie, dus veel keus hebben we niet, Dennis vraat of hij een paar dagen langer mag zodat we nog een volle week kunnen kamperen in luxumburg.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan