Vakantie!

Ik heb de week van 8 maart lekker een royale week vrij van college's! Dus, eigenlijk zouden we nog wel een keertje op vakantie gaan met z'n tweetjes, voordat onze kleine geboren wordt!

Ben dan 29 weken, dus wel al een aardig eind op weg!

Iemand suggesties voor een bestemming? Is warm handig, of toch weer niet?
Een stedentripje lijkt me ook niet helemaal het einde, gezien je dan altijd km's loopt!!

Lijkt me heerlijk, wij gaan nog een weekendje weg, maar gewoon in Nederland, niet te ver weg... Komt bij mij doordat ik bekend ben met (dreigende) vroeggeboorten en dus in " de buurt" wil blijven..

Toen ik 8 mnd zwanger was van nummer 1 zijn we naar Drente geweest. En toen ik 7 mnd zwanger was van nummer 2 zijn we met z'n 3tjes 2 weken naar Normandie geweest. Dat was eind april geloof ik. De ene dag moest je een winterjas aan en de andere dag liepen de mannen in zwembroek. :) We hebben toen nog best wat gezien en andere dagen heerlijk lekker rustig bij de caravan gezeten.

Met warm weer houd ik zelf veel vocht vast, dus ik zou niet meer naar de zon gaan dan, maar ja dat is per persoon verschillend.

Ik ga eind februari nog op vakantie naar Zwitserland met oudste kind, echtgenoot en vrienden. Gewoon vk-kaart mee en rustig aan doen. Ik ga gewoon met de auto en we doen het lekker rustig met veel stops onderweg.
Als ik jou was zou ik leuk naar Parijs gaan of naar een stad in Belgie of Duitsland. Dichtbij, maar toch ver genoeg om een beetje vakantiegevoel te krijgen. Bovendien is het daar heerlijk shoppen. Er zijn allerlei leuke arrangementjes, dus ga maar een rondneuzen op het internet.

Veel plezier,

Anne

Wij gaan half februari naar Tenerife: mooi weer wordt daar bijna gegarandeerd, maar het zal er in die tijd van het jaar niet te warm zijn. Heerlijk relaxen met 28 weken!

Laat je nog even weten wat het wordt?

Ik denk dat het ook een Canarisch Eiland wordt hoor ;) Zijn we meerdere malen geweest nu, en het is daar altijd lekker weer en niet zo masaal druk en toeristisch als in bijv. Turkije!

Terug
Bovenaan