Vakantie

Hoi allemaal,

Ik wil graag in juni nog een keer met mijn vriend op vakantie (zit dan op 6 maanden). Normaal gesproken zouden we een zonvakantie boeken waar we tussendoor veel uitstapjes plannen. Nu mag je natuurlijk niet veel in de zon komen en ik weet ook niet of ik dan zin heb om veel uitstapjes te maken.

Gaan jullie nog op vakantie voor september en wat gaan jullie dan doen?

Gr Liselotte

Hey,

Ga in juli op vakantie. Was al in september geboekt... Naar Zuid Frankrijk met de auto... Zie er stiekem wel een beetje tegenop.. Maar aan de andere kant, als het niet bevalt, zijn we zo weer thuis ;)

En het is vakantie, we hoeven niks.. Dus we zullen zien!

Liefs,

T

he ik ga ook met de caravan kamperen 9 weken voor uitgerekende datum. Vliegen zou ik niet meer doen. En zeker een plek zoeken met zee of meer voor verkoeling. Succes

liefs nath

ik heb tussendoor leuke uitjes en weekendjes
geboekt gewoon nederland en belgie
voor ons gezin heb namelijk nog 2 kinderen
en wil veel leuke dingen met ze doen
is geen zon zee strand vakantie maar wel
1 om de band nog hechter te maken
op verschillende manieren
zowel de natuur in als relaxen
zolang ze zich maar kunnen uitleven

Midden maart ga ik een weekje naar Caïro, dit was al gepland en de zomervakantie hebben we maar een heel eind naar voren gehaald: in april. Zijn we nog mooi op tijd! We gaan nog even twee weekjes naar de Toscane, lijkt me heerlijk! Mooi weer en niet te warm!!!
Dat hadden wij maar bedacht...

Wij gaan in Juni op vakantie, en omdat we nog een smurfje van bijna twee hebben, blijven we in Nederland, op een camping met een overdekt zwembad. Ben zelf niet zo van de zonvakanties, maar wel van de uitstapjes! Hoop alleen dat ik nog lekker slaap in onze tent in Juni!

Succes met het bepalen van je vakantie!

hoi,
wij gaan ook in juli op vakantie en ben begin september uitgerekend... we gaan naar zwitserland met de auto.. dus ben heel benieuwd hoe dat dan gaat. met nog een kereltje erbij van 2... genoeg meenemen in de auto dat hij zich niet kan vervelen..
evt. een dvd speler:p haha.. kan ie zich mooi niet vervelen..

nou iedereen succes met vakantie boeken..

Groetejs

Hey meiden..
Ook hier een vakantie in het vooruitzicht met een zwangerschp van dan 6 mnd.
Ik zie er wel naar uit, hebben bewust gekozen voor een niet zo verre reis, gaan met de auto nr Normandie, aan de kust. Dus ook niet snikheet waarsch, we zien wel. Ben normaal echt een strandliefhebber en het is me niet gauw té warm, gingen voorheen vaak Griekenland, Spanje maar goed, nu ff niet dus.

De kleine meid is dan net 2 jr, en is lang autorijden (nog) niet gewend maar ook hier het plan een portable dvd-speler aan te schaffen. Voor de écht verveel-uurtjes in de auto zeg maar, haha. Mooi verjaardagskado..

Wij gaan overigens niet in een tent, dat zie ik écht niet zitten met een klein kind. We hebben een volledig ingerichte sta-caravan van Vacansoleil gehuurd voor 10 dg.

Veel vakantieplezier allemaal.

Terug
Bovenaan