Vakantie!

De ervaren mama's kunnen dit natuurlijk al lang maar ben even benieuwd of de nieuwe mama's al vakantie hebben geboekt! En wat ga je doen met je kleintje...

Wij gaan eind juni voor het eerst op vakantie met Jasmijn, ze is dan 3 maanden... kamperen vonden we net te stoer dus we hebben een huisje geboekt in Normandie in Frankrijk.... Ben heel benieuwd!

Een paar honderd km rijden met zo'n ukkepuk lijkt me toch wel spannend... maar we gaan het gewoon doen :)

Hoi Bab,
Wat heerlijk dat Jasmijn weer heeft doorgeslapen, fijn hoor! Die van mij was vrolijk weer om 1 uur en toen om 5 uur in voor een feestje :)
Gisteren wel bij consultatiebureau geweest en alles was goed. Jasmijn heeft wel berg in haar wenkbrauwtjes nu en dat ziet er wel een beetje zielig uit, die gelige korstjes. Nu maar hopen dat het niet naar het hele hoofdje overslaat.
Tjsa, vakantie hebben wij niet gepland...het huis moet nog geschilderd worden....lijkt me wel spannend met zo'n kleintje!

Juist als ze nog zo klein zijn is dat prima te doen hoor. Gewoon rijden op haar schema. Als ze wakker wordt lekker even stoppen en eten en drinken, zodra ze weer moe wordt weer de auto in en karren maar. Ze slaapt ws alleen maar :)

Pas als ze een jaar zijn willen ze niet meer de hele tijd stil zitten, da's mijn ervaring.

Op vakantie zelf gewoon kijken wat ze trekt. Dan merk je vanzelf in hoeverre je kan afwijken van haar schema.

Veel plezier in Frankrijk!

Ik moet zeggen, dat wij het altijd omdraaien Bab. Liever niet te ver rijden en wél kamperen. Grappig he!
Wij gaan gewoon op de Veluwe, maar wel in de caravan van mijn schoonouders. Met drie kinderen.
En volgend jaar dan weer in onze eigen tent!

Ik wilde ook liever kamperen maar lief wil liever relaxen in een huisje met alles bij de hand... maar we gaan ook naar Oerol op Terschelling en dan gaan we wel kamperen :) Jasmijn is dan 4 maanden oud...

Terug
Bovenaan