Vakantie

ha Eefje!

Wij gaan pas in september op vakantie en blijven dan lekker in Nederland.
Zitten in een huisje wat al voorzien is van ledikant, verschoningskussen, wipstoel, enz.
Hoeven dus eigenlijk niks mee te nemen! Heerlijk.
We blijven in Nederland, omdat we , toen we de vakantie boekten, niet wisten hoe ons mannetje zou zijn.
Volgend jaar willen we weer gaan kamperen!
Gaan jullie nog weg?

Groetjes Mirjam

wij hebben zo ie zo pas begin oktober vakantie. willen eigenlijk wel naar Griekenland maar we zijn er nog niet helemaal uit dacht misschien dat iemand ervaring heeft met op vakantie gaan met de klein of evt. tips, ideeën etc. als we naar Griekenland gaan gaan we zo ie zo naar zo'n kidsworld vakantie waar ook alles bij zit voor een kleine en als we gaan is Kenji zo ie zo ook alweer 8 mnd.

kus

Wij zijn met de auto op vakantie geweest naar Frankrijk. 1000 km rijden en dit ging prima met 2 kids onder de 2.

Je zoon is tegen die tijd 8 maanden maar dan is het niet noodzakelijk dat je naar een camping gaat met veel kinderactiviteiten.

Als er een zwembad is waar je lekker kan zwemmen met de kleine dan zal hij vast en zeker al heel erg veel plezier hebben.

In iedere geval heel erg veel plezier alvast.

Hi,

Wij zijn al op vakantie geweest: naar de Roompot in Zeeland. Net voor het heel erg warm werd, heerlijk. We gingen dit jaar maar 12 dagen, vond het erg kort. Volgend jaar pakken we weer een camping in Italië!

Kidsworld kan wel handig zijn omdat ze ook dingen als kinderstoelen e.d. voorhanden hebben, heb ik begrepen. Wij kamperen graag en gaan dan vaak naar een camping waar je dit soort dingen bij kan huren. zo ook volgend jaar.

Gr. Tamara.

hmm ik val een beetje uit de toon.
Wij zijn verslaafd aan verre reizen maken!
Als wij gaan volgende maand is mijn zoontje 7,5 maanden oud en mijn dochtertje 3,5 jaar.
Zij heeft al een paar grote reizen op haar lijstje staan zoals Florida en Zuid Afrika
(maar ook;Kreta,Tunesië,Spanje,Wenen,Frankrijk)
en nu gaan we naar Californië en Hawaï!
Ben benieuwd hoe ons kleine mannetje het gaat doen maar het is met onze dochter ook altijd goed gegaan dus we hebben er erg veel zin in!!
gr. Astrid

Terug
Bovenaan