vakantie

Wij gaan woensdag met de hele familie(18 personen) een weekje naar Turkije.
Ik ben vandaag eens begonnen met spullen pakken.
Ik heb 1 koffer voor Marit want mijn oom en tante doen samen maar ik kom nu al ruimte te kort.
Ik wil echt alles meenemen omdat ik bang ben dat ik net iets mis.
Je zou denken een baby heeft niet zoveel nodig. Hebben jullie nog tips voor het vliegen en vakantie zelf?

Ohhhh, wat gezellig!

Neem kant en klare voeding mee voor in het vliegtuig (ivm het inchecken), En je kan ook per persoon 10 kilo handbagage inchecken!
Ik zou me verder niet al te veel zorgen maken, zolang je voeding mee hebt. De rest kan je daar altijd nog kopen. Wij zijn net drie weken naar de vs geweest en ons viel het allemaal reuze mee. Ook mbt het vliegen.

Voor het vliegen; zorg dat je tijdens stijgen en dalen iets te drinken voor haar bij je hebt. Als ze een speen heeft, kun je dat ook doen. Quintus had tijdens stijgen dalen wel wat last van zijn oortjes.

Ja ik kan volgens mij geen kant en klare voeding meenemen. Marit heeft voeding voor hongerige baby´s met johannes broodpitmeel. Ik weet niet of ik dit al kan mengen en even kan bewaren.

Vlieg je vanaf Schiphol? Die hebben namelijk een hele goede babylounge en je kan je flesje daar al opwarmen (het is namelijk echt handig om een flesje water(of twee!) warm te hebben ivm het opstijgen. Plus dat Jasmijn altijd spontaan honger krijgt ;-)

Neem reservekleertjes mee in je handbagage!
Onze oudste had altijd doorgelekte megapoepluiers na het opstijgen.

Ja voeding meenemen in originele verpakking, nog met de plastic seal eromheen, en dan mineraal water kopen na de doane.
Bij inchecken navragen of je evt verwarmd water (in de babylounche) in thermoskan het fliegtuig in mag nemen, ofdat hun ook mineraal water hebben dat je kan gebruiken. Want is zonde als je het allemaal bij je hebt en dan weer moet weggooien.

Wens jullie een super vakantie toe!!!
Oh ja op de terugreis, vliegtuig is altijd kouder, dus extra trui of vest, en ook in je handbagage voor aankomst op Schiphol een jasje.

Terug
Bovenaan