vakantie...

Hey meiden,

wij gaan morgen twee weken heerlijk op vakanntie naar de Dominicaanse Republiek...
We dachen dat het vast nog niet gelukt was dus nog ff lekker samen op vakantie.. maar 1 week later bleek het toch wel zo te zijn... hhihi

Gaan er nog meer met vakantie??

Tot over twee weekjes..

Kussies Laurie

heerlijk zeg lekker even op vakantie, denk niet dat wij dit jaar weg gaan in de vakantie. hoop een beetje te kunnen genieten van het mooie weer in nederland

heel veel plezier met jullie drietjes ;-)

Ik hoef alleen nog maar deze week te werken en dan heb ik daarna lekker 3 weken vakantie!!! gelukkig als ik terug kom heb ik nog 1,5 week om lekker bij te komen en natuurlijk voor de eerste termijn echo op 20 juni!!!

maar eerst naar spanje toe

Veel plezier op vakantie !!!
groetjes Cynthia

Wij gaan donderdag, 3 weken, heerlijk, ben nu al aan het in pakken met een kleintje moet je altijd zoveel mee nemen. heb me voorgenomen veel te ontspannen en niet teveel te moeten, als we terug komen termijn echo 24ste! Fijne vakantie! xxx

Heel veel plezier op vakantie! Wij gaan over 2 week ook op vakantie. Twee week naar Amerika. Toen we het boekte wisten we ook nog niet dat ik zwanger was. Hopelijk heb ik niet teveel last (meer) van kwaaltjes dan.

Fijne vakantie! Wij gaan volgende week maandag voor een weekje naar Landal het Vennenbos. Lekker dichtbij dus, maar daar kiezen we bewust voor omdat dat leuker is voor ons zoontje van bijna 2.
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan