Vakantie!?

Nog 2,5 week en wij gaan lekker 10 dagen met ons gezinnetje naar Drenthe! Heb er echt zin in om nog even met z'n 4 tjes eruit te gaan. Als we terugkomen, ben ik 34 weken en kunnen we echt gaan aftellen (en alle laatste dingetjes regelen...) Wie heeft er verder nog vakantieplannen voor de uitgerekende datum?
 
OOOH k mag er niet meer aan denken nog te moeten reizen, afgezien van alle pakkerij ;) maar leuk dat jullie ff lkkr naar NL gaan, geniet er van, lkkr patatje eten enz enz ..... Wij hadden eigenlijk gepland nú in de oekraine te zijn, maar goed, ivm zwanger zijn hebben we dat direct na de pos.test afgezegd.Jammer, want schoonmama is net 70 geworden, dat hadden we graag mee gevierd.Nu wachten we met vakantie tot de baby ca 3 mnd is.Ach we wonen hier ideaal, ff lkkr er uit voor een middagje en we hebben weer vakantie gevoel genoeg ;) Liefs Gerrie
 
Wij gaan in het pinksterweekend nog even lekker met zijn tweetjes weg naar Frankrijk, naar het huis van mijn schoonouders.... Heerlijk nog even genieten van elkaar, en de kleine druktemaker in mijn buik :)!
 
Wij hebben net een weekje vrij gehad, maar we zijn niet weg geweest. Het klinkt heel burgelijk, maar ik ben een echte huismuts en vind het heerlijk om gewoon thuis te zijn in mijn eigen omgeving. Daarnaast wilden we het geld liever besteden aan babyspulletjes en de spaarrekening ;) Hebben dus lkkr thuis genoten van de rust :)
Jullie wel veel plezier!
 
Er gaat niets boven Drenthe :)
Hier geen vakantie. Manlief is militair en is opt moment op oefening dus dat is voor mij ook al een klein beetje vakantie. Even heerlijk het rijk voor mij alleen...... Weet dat dat gek klinkt voor de meeste vrouwen maar ik vind die oefeningen soms echt zalig! (Al ben ik blij dat dit de 1 na laatste is voor de bevalling hoor!!!)

Geen plannen om nog even weg te gaan, gewoon lekker thuis.
 
Hier ook geen vakantie...tenminste, nu niet....
Ik werk tot 22 juli en manlief werkt in ploegen, dus das lastig. Wij gaan eind november/begib december met ons manneke en de kleine ukkepuk naar de zon! Lekker 10 dgn ofzo....mmmm kan ik me nu al verheugen!
 
helaas geen vakantie, we zijn twee weken geleden met onze trouwdag wel een weekend naar amersfoort geweest. Ik ga nu al enkele jaren met mijn schoonzus naar italie en eindelijk zouden beide mannen dit jaar ook mee gaan, maar goed om nu in de tent te bevallen ( we gaan altijd in augustus).. Wel jammer want ik ben best gehecht geraakt aan het weer, de fijne mensen en sfeer, Maar goed, ik mag niet klagen he haha
 
Terug
Bovenaan