Vakantie!

hey hey

zo met de zomervakantie op de stoep: wat zijn jullie plannen?? Blijven jullie thuis of trekken jullie er op uit??

Wij zijn er nog niet uit wat we gaan doen, wat is leuk en goed te doen met zo'n kleintje. Zijn al paar keer weekendje weg geweest naar Landal en dat is goed bevallen. Wat zijn leuke parken en welke zijn minder geschikt??

Wij gaan vrijdag weer een weekendje kamperen met de tent. Doen we ieder jaar met pinksteren, samen met vrienden.
En in de zomervakantie gaan we twee weken met de caravan op pad. Waarschijnlijk naar Duitsland, naar het Zwarte Woud, maar als het weer niet goed is (te nat of veel te warm) gaan we ergens anders heen.

Wij vertrekken a.s. zondag voor 2 weken naar een camping in Frankrijk.
Ik heb er enorm veel zin in, we zitten in een tent en nemen van alles mee.
Kruiken warme deken en slaapzak en ook natuurlijk coole kleding. Kleed en zeil om op te spelen en speelgoed.
Nog paar dagen, hopelijk wel lekker weer!

Liefs

wij gaan camperen met de vouwwagen. met renske ging dit ook heel goed. wel een lekkere warme pyjama, trappelzak en deken mee want in de tent kan het snachts goed koud zijn.

Julia en renske kunnen lekker samen over het veldje spelen en doen. zonder dat je ze gelijk kwijt bent want we zitten aan het einde van het veldje. dus let daar wel op als je gaat camperen want ze zijn zo weg.

nu nog hopen dat het weer goed is want dat is wel belangrijk als je op een camping zit

succes en liefs

mmmmm vakantie!
Wij gaan ook, over twee weken, een weekje kamperen in Frankrijk en dan een week in Zeeland, in het huis van mijn ouders die dan op vakantie zijn. Niet zo ver in Frankrijk (net onder Calais), maar wel aan de kust.
Wel lastig waar je dan aan moet denken. Maar ik heb een neopreen "zwemrompertje" gekocht voor in het water (hij vindt het zwemmen zo lekker) en gisteren hebben we pasfoto's laten maken voor op zijn eerste ID-kaart.
ik heb er zin in. Veel plezier iedereen!

Wij gaan volgende week zaterdag op vakantie, naar Italie (gardameer).
De dag ervoor trouwen we dus we doen het zaterdag lekker rustig aan. Onderweg nog een keertje overnachten en dan de 2de dag nog maar een klein stukje rijden. Ben benieuwd hoe Chris zich zal gedragen. Tijdens de stopmomenten lekker languit op een kleed voor de nodige beweging :). Ik hoop dat het lekker weer wordt!!
Fijne vakantie allemaal!

Terug
Bovenaan