Vakantie

Wij zijn vanmorgen terug gekomen van een midweekje Centerparcs (Port Zelande). Het was heerlijk om even weg te zijn, ik zit al genoeg thuis. Tegelijkertijd was het ook heel frustrerend. Ik hou echt heel erg van Zeeland, dus ik was graag even naar een paar plekjes daar gegaan maar het gaat gewoon allemaal niet meer. Last van ischias dus eigenlijk was ik gewoon gebonden aan het park maar dan ben ik al gauw uitgekeken. Huisje was totaal niet schoon etc. Maar al met al was het sowieso even fijn om niet thuis te hoeven zijn, al ben ik blij dat ik vannacht weer lekker in m'n eigen bed lig! (mits de buurman niet weer een feestje geeft, waar het nu wel op lijkt).

heey meid

leuk he zeeland
wij zijn er vorig jaar ook geweest met de zomer vakantie maar dan in kamperland en het geweldig me vader wilde dit jaar ook weer heen maar ik voelde er niks voor om met een dik worden de buik daar te lopen maar tis er ontzettend mooi en erg rust gevend we wilden nog wel langer blijven maar had heimwee en was ook blij in me eigen bed te slapen zijn daar een week geweest en heb ook een week bijna geen oog dicht gehad wel jammer dat je er bijna niks aan had en ook wel fijn er ff tussen uit te zijn

groetjes tamjoh

Hey wij zijn er in november nog geweest.
vondt die huisjes niet echt mooi en was ook erg vies.
het parc verder was wel leuk, maar heb je al snel bekeken.
wel jammer dat je niet veel van de omgeving hebt kunnen zien..
bij mij wordt ook alles minder wij gaan over 2 wkn naar Antwerpen hebben daar chalet gehuurd.. maar heb zo erg last van bekkeninstabiliteit..
hoop dat we ondanks dat toch nog wat leuke dingen kunnen doen..

Terug
Bovenaan