vakantie

hallo allemaal

ik zou graag willen weten van vooral de ouders met hun eerste kindje of jullie ook op vakantie gaan zo ja waarheen en wat voor onderkomen jullie zitten.

wij gaan een midweekje in een huisje in de achterhoek

gr nicolien

Hi,

Wij zijn inmiddels al weer een ruime week terug, we zijn 10 dagen naar Valencis (Spanje) geweest waar we een appartement hadden gehuurd.

Alles ging eigenlijk prima, ook het vliegen. Alleen het ritme van de Spanjaarden sloot niet helemaal aan bij dat van Warren, hahaha. In Spanje houdt men siësta en gaat men pas rond 22.00 avondeten... Dus toen wij om 18.00 ergens wilde avondeten waren alle keukens nov dicht, tot 20.30.
Maar we hebben lekker veel zelf gekookt ook, daarom hadden we ook expres een appartement.

Begin augustus gaan we nog een keer weg, goede vrienden an mij trouwen dan in Frankrijk. Dat wordt 8 uur in de auto, daar zie ik wel echt heeel erg tegenop, zeker nu Warren super actief aan het staan en 'lopen' is... Tips iemand?

Liefs,
Evje

Wij gaan 4 juli voor een weekje naar Belgie een kindvriendelijk park met allemaal zwembadjes,speeltuintjes enz,is ook niet zo superlang rijden,2 a 3 uurtjes.dus valt mee,en Kyandro rijd heel graag auto.
vooral ook voor onze dochter van bijna 4 lijkt het ons een leuke vakantie bestemming.
en zelf heb ik er ook veel zin in,lekker ontspannen.
heb nu net mn laatste dag gewerkt.heerlijk 3 weken vrij!
liefs jootje

Wij zijn in juni 2 weken vakantie en zijn toen een paar dagen naar vrienden geweest die in Duitsland wonen. We wilden toen nog niet ver weg, want Julia slaapt nog steeds best veel en daar moet je dan toch rekening mee houden.
In september hebben we weer 2 weken vakantie. We hebben dan een huisje in zeeland geboekt, vlak bij het strand. Julia is dan bijna 1, dus ik verwacht dat de vakantie dan ook leuk is voor haar. Binnenkort maar eens een emmertje en een schepje aanschaffen en dan lekker spele in het zand!

Wij gaan ook naar frankrijk: de Ardeche. Vorig jaar op dezelfde camping geweest met een kleine die toen net zo oud was als Floor nu.
Zijn toen gaan rijden met zijn bed tijd, en om de drie uur gestopt: even wat drinken voor die kleine, en weer verder rijden. En dan sliep hij weer. Hoop dat het met Floor ook zo makkelijk zal gaan!!

Heb er super vele zin in!!

Wij gaan met de sleurhut naar Gelderland, samen met onze 3 dochters. De oudsten slapen in een bijzet tentje en Julia slaapt bij ons in de caravan. Wel spannend, maar Julia is een hele makkelijke relaxte baby, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze het heel leuk vindt. Ze speelt graag op het gras op een kleed, dus die vermaakt zich wel.
De 2 oudsten hebben de camping uitgezocht, en er zit een zwembad bij en veel te doen voor de jeugd/ Voor ons dus ook lekker relaxen!

groetjes

Terug
Bovenaan