Vakantie

Zijn jullie mannen ook toe aan vakantie. De mijne neemd vakantie wanneer de bevalling begint, maar ook voor manlief zijn het de laatste loodjes.
Zeker omdat we afgelopen maandag uitgerekend waren...

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Hoi hoi,

hier gewoon de bouwvak. Wat dat betreft pakt het wel gunstig uit dat Daaf er eerder was, ik was eigenlijk precies aan het begin van de bouwvak uitgerekend. Nu was Daaf er 2 weken eerder en heb ik eerst een week kraamhulp gehad met extra uren omdat hij gewoon aan het werk was, nu ben ik een weekje alleen en dadelijk heeft ie 3 weken vakantie (waar hij inmiddels ook wel aan toe is want de nachten hakken er wel in...)

groetjes Natasja

Die van mij neemt aansluitend op de kraamhulp 2 weken vrij en dan tussen kerst en nieuwjaar nog lekker week vrij lekker beetje verspreid.

Maar hij is er idd ook behoorlijk aan toe maar meer aan het feit dat ie zijn dochter nu eindelijk wel eens wilt zien en vasthouden en dat de bevalling achter de rug is.

Bij mij ook twee weken aansluitend aan kraamweek en dan gaan we in oktober nog twee weekjes met z'n 3-en weg. Hij is volgens mij ook toe aan de kleine, hij is ook zooooo nieuwsgierig. Leuk om te merken!

De jongens hadden net een week vakantie toen Jesslyn kwam (7-7) en manlief heeft vanaf volgende week vakantie lekker 3 weekjes waarvan we er 1 weg gaan.
ben benieuwd hoe dat gaat 3 kinderen op een camping :)

helaas..
de mijne is zelfstandige en zijn personeel gaat nu massaal op vakantie. Dus echt vrij kan hij niet nemen.
Hij hoopt dat hij dan een uurtje later kan beginnen enzo. Eind september heeft hij pas een weekje vrij.

Terug
Bovenaan