Vakantie

Hey meiden,

Ik wilde toch even mijn vakantieervaring delen: Wat een voorbeeldig kind. Tijdens de autorit van 11 uur naar de ardech werd ze alleen tijdens een stop soms even wakker. Knuffel, slokje drinken, en zodra we gingen rijden sliep mevrouw weer.
De dag van aankomst was ze een beetje huilerig en hangerig, maar daarna ging het super. Lekker in het ritme van thuis gebleven, en overdag met travelcot en al buiten geslapen, omdat de caravan en voortent te heet waren, en het ging perfect!!
Alleen het zwembad moest ze aan wennen, omdat het water gewoon een stuk kouder is dan bij ons in het verwarmde binnenbad, maar zelfs dat ging op het laatst goed.
Ik vond het allemaal heel spannend, maar het is me achteraf 100% meegevallen!

Ben wel benieuwd of jullie ook zulke fijne ervaringen hebben.

Liefs,

T

ps. gaat die ontwikkeling bij jullie ineens ook zo keihard!! Wat wordt mijn kleine babytje ineens groot, wordt steeds minder baby...

Hihi,

Wij zijn ook naar Frankrijk geweest, iets ten zuiden van het Loire dal. De heenweg hebben we in 2 dagen gedaan, we hebben zo lang muurvast gestaan voor een tolpoort dat het nachtwerk zou gaan worden. Terug in 1 keer maar ook hier 'dankzij' files ed bijna 12 uur rijden.

Ik vlieg normaal altijd overal heen, dus dit was echt afzien. Bijkomend nadeel is dat Warrrn niet zittend slaapt. Hij heeft in totaal max. 1,5 uur heen geslapen en 2 uur terug. Hij is echt (net als ik helaas) een buikslaper én hij slaapt (net als ik, wederom helaas) alleen in zijn bed.

Dussss, dat was best lang, maar hij heeft het echt waanzinnig goed gedaan. Hij liet zich vrij makkelijk vermaken, wij waren schor van het zingen ;-)

De vakantie zelf was heerlijk, hij heeft lekker met kinderen van vrienden kunnen spelen (allemaal tussen 1 en 4 jaar) en omdat mijn schoonouders mee waren hebben we ook nog een paar avondjes voor onszelf gehad.

Maar ik ga dus echt nooit meer met de auto.

X
Evje

Hier ook een positieve ervaring. Wij zijn in juli al geweest, naar de Provence (Z-Frankrijk). Heen hebben wij 2 nachten in de Bourgogne overnacht om alvast een beetje in de stemming te komen en de reis op te knippen, terug in 1 keer gereden, zo'n 10 uur duurde dat. Het ging echt perfect, Diederik heeft veel geslapen en toen we bij Eindhoven waren begon hij het echt zat te worden, maar toen was het nog maar 45 min. rijden. Dus top!

Terug
Bovenaan