Vakantie....

Dag meiden!

Daar zit ik dan, met mijn 3 mannetjes in de huiskamer en een toeter van 'je helemahola', haha! Maar wat een geluk, wat mama niet meer kan of geen puf voor heeft daar wil altijd wel iemand een helpende hand bieden (al is het soms na wat aandringen) Tja, als je 5 jaar bent of 7 jaar dan kan je best al heel veel zelf hoor! En als je 3 bent denk je soms dat je nog kan doen alsof je je oren voor de sier heb gekregen, maar daar trapt deze mama niet in!
Nog even volhouden: het eind is in zicht! Maandag wordt het hoog bed geleverd voor in de woonkamer (beneden bevallen scheelt tijd, mocht ik toch nog naar het ziekenhuis moeten...) en dan mag het wat mij betreft los gaan!
Af en toe een flinke 'off-day' waarin het gevoel van een buikgriep op komt... Verder kom ik nu niet veel uit huis, met 3 kids op pad is me nu echt teveel. Maar gelukkig hebben ze elkaar en dat de kamer eruit ziet als een ontplofte speelgoedwinkel is toch een goed teken, haha.
Ik laat het gewoon maar allemaal gebeuren en ondanks alles weten we er met z'n viertjes overdag een relaxed sfeertje van te maken! En als manlief 's avonds weer thuis komt doet hij de 'zware klussen'!
Met al die mannen om me heen kan ik toch ook helemaal niet klagen!

Meiden, succes de laatste loodjes!

Klinkt allemaal helemaal goed 3 kids en een 4de op komst en dan inderdaad zo positief. super!!

Weet je al wat het geslacht van de 4de wordt of nog een verrassing?

jij ook succes en geniet ervan!

@ Fiestory:
Ja, we weten al wat het wordt, al zijn we er niet helemaal zeker van.... De echoscopist twijfelde namelijk eerst zelf ook...
Maar we houden het lekker nog even voor ons zelf, we hebben het niemand verteld! Toch wel knap dat we het al 17,5 week voor ons weten te houden, haha!

Terug
Bovenaan