Vakantie???

In januari gaan we nog 2 weekjes even genieten van de zon op Canarische eilanden, zijn er nog meer dames die nu nog even tussen uit gaan?

ja ik!! (ben van het mei-mama forum) ik ga 5 dagen met m'n moeder naar tenerife over 2 weken, zonder man en kind. heeeerlijk relaxen, maar ik ga m'n mannen wel missen denk ik, veel plezier alvast!

Lekker zeg ben kei jaloers hihi. Nee ik zelf ga niet weg mijn man gaat eind jan 1wk skieen met vrienden, ik trek dat niet met mijn bekken. Dus ik blijf lekker met zoonlief thuis.

Heel veel plezier en geniet ervan.

mmmmm heerlijk!
hier helaas een verhuizing dus geen tijd voor vakantie :D
we gaan van de zomer waarschijnlijk wel ff lekker weg met zn 5jes. maar gewoon in nederland hoor. ff een weekje ofzo. heerlijk.

heel veel plezier!

liefs, do

Oh, lekker! Ik ga zelf volgende week 4 dagen naar Londen, met mijn moeder. Stond al heel lang op ons verlanglijstje, en hadden nu het idee, nu of pas weer over langere tijd (van plan om weer lang zelf te voeden, dus dan is 4 dagen weg van huis/kind niet erg handig). Dus volgende week even weg zonder man&kind (voor het eerst besef ik me nu!)

wij gaan even lekker met ons tweetjes naar Sanadome in Nijmegen, lekker kuuroord met warme kruiden baden. Even lekker twee daagjes er tussen uit! Heerlijk!

Terug
Bovenaan