Vakantie

Hoi meiden,
Even benieuwd of jullie al leuke vakantieplannen hebben gemaakt?
Wij zijn er nog niet over uit, dus ik hoop hier leuke ideen van jullie te kunnen pikken ;-)
Ergens ben ik wel geneigd om een keer een mooie verre reis te maken met Noah zolang we nog met z'n drietjes zijn en hij ook nog niet op de basisschool zit, maar aan de andere kant vind ik dat best spannend ivm de lange vlucht enzo :)

Groetjes 10e

Nou, we hebben een leuke vakantie geboekt hoor! :)
We gaan lekker 2,5 week naar Denemarken en Noorwegen. Eerst paar dagen vakantiepark naast Legoland, dan huisje aan de kust, met de ferry naar Noorwegen en daar lekker op de bonnefooi leuke B&B's op zoeken.
Super veel zin zin! Noah trouwens ook, ik had hem plaatjes laten zien en hij wou meteen in de auto springen ;-)

Hey hey,

Wij gaan halverwege mei 1 weekje naar Landalgreenparcs,erg leuk met binnenspeelplaats en overdekt zwembad,en kids vermaakdingen,ja dat vind ik belangrijk dat de kids ook plezier hebben en dan heb je zelf ook plezier!!!!
Verders gaan we nog in september 7 tot 10 dgn vliegen naar de zon waar is nog niet bekend we kijken altijd maandje van te voren waar we heen willen en boeken dan pas 1 het is stukke voordeliger en 2 je hebt toch nog genoeg keuze,dit doen we al sinds Kevin 8mndjes oud is. Gaat super met de kids wat te tekenene meenemen en lekkers en ze hebben het goed naar de zin,wel spannend natuurlijk maar ook hele belevenis.
En nu ze 3 en 5 jaar zijn gaat alles veel makkelijker dan toen ze kleiner waren,we zoeken natuurlijk wel naar kindvriendelijkeappartemeneten of hotels met vermaak!!! Wij hebben ook veel zin in!!!

Groetjes Duits meisje!!!

We hebben hier toch de plannen weer omgegooid ;-) Omdat dit het laatste jaar is dat Noah nog niet naar school gaat en de kans ook serieus aanwezig is dat er volgend jaar nog een kindje bij komt, hebben we toch besloten nog een keer een mooie verre reis te maken. Het plan is nu dus om eind september naar Dubai en Zuid-Afrika te gaan. Heel spannend (lange vlucht, aaarg), maar ook wel heeeel gaaf!

Wow, nou dat soort reizen zit er hier niet in. Wij gaan met de hele familie, mn ouders en broers met aanhang en kinderen in een huisje Duitsland bij Winterberg. We hebben er allemaal mega-veel zin in en kijken er erg naar uit. De laatste keer dat we dit deden was Thomas 1/2 jaar oud, en intussen is er zoveel veranderd.

wow wat een mooie vakantie 10e,ben idd benieuwd hoe het gaat met zo'n lange vlucht,wij willen ook nog eens naar afrika,mijn man heeft in zimbawe gewoont en zijn ouders hebben daar nog een huis die ze verhuren. Ben gewoon benieuwd hoe het daar is en om te kijken waar mijn man gewoont heeft!!! Maar dan pas over aantal jaar als de kids wat groter zijn!!!!
Caat,wat leuk Duitsland is ook een leuk vakantie land,met de hele familie altijd gezellig,geniet ervan!!!
Wij zijn dus in mei al naar landal geweest was echt toppie de kids praten er nu nog over,echt een aanrader Coldenhove heet dat park bij Eerbeek echt helemaal gericht op gezinnen!!!!
Binnekort ga ik eens kijken waar we in september heen gaan dus weer leuk vakantie plannen,als ik het weet laat ik het nog weten hier!!!!
Wens jullie alvast fijne vakantie en geniet van jullie kindjes!!!!

Groetjes Duits meisje

Terug
Bovenaan