• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Vakantie

Hallo,
Wij zijn nu lekker een weekje op vakantie. Samen met vrienden en hun kids in een huisje op landal. Het is echt heerlijk!
En wat ben ik toch trots op mijn jongens, ze slapen samen op 1 kamer en dat gaat hartstikke goed. Vigo lijkt ook geen last te hebben van de vreemde omgeving. En hij heeft gelukkig ook bijna geen last van zijn prikken die hij donderdag heeft gehad.
Gaan jullie nog met vakantie met de kleintjes?
Liefs,
Mar
 
Lekker genieten! Hopelijk wordt het weer wel wat beter. Wij gaan over 6 weken naar Luxemburg voor 2 weken. Normaal gaan we naar Zuid-Frankrijk, maar met een baby van net 5 maanden zie ik dat niet zitten. Vandaar dat we dit jaar dichter bij huis blijven. We gaan lekker naar de camping en hebben een 6-persoons stacaravan gehuurd. Hopelijk hebben we wel goed weer,
 
Yep!
Met de bouwvak-vakantie naar Center Parks.......lekker zwemmen (tussen de andere verminkte moeders ;-)) en er lekker ff uit!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Manlief wil wel op vakantie maar ziet tot nu vooral haken en ogen met een baby....maar goed, als alles goed gaat gaan wij in september lekker naar texel:)
 
Ja het is ook wel een hele volksverhuizing met zo'n kleine erbij hoor haha. Wij hebben er nu eentje van 2 en van 3 maanden. We hadden de grote auto van mijn ouders geleend, maar daar moest zelfs nog de dak koffer op haha. Omdat ik de wieg en de kinderwagen mee wilde, de koelbox moest mee, de tassen met kleden ect. Ik had een lijst gemaakt voor alles wat mee moest, die was 4 kantjes haha. Ach ja, we hebben het nu wel reuze naar ons zin en het is wel heerlijk om met je gezin even in een andere omgeving te zijn en uit de dagelijkse sleur. Dus ik zeg: Lekker doen!
Liefs,
mar
 
Wij zijn een lang weekend naar landal geweest, was goed te doen. We gaan in juli een weekje naar Frankrijk, 650 km rijden, dus ben benieuwd hoe het gaat.
 
Terug
Bovenaan