vakantiebestemming Egypte.........

Hoi Hoi



heeft er iemand ervaring met het vakantieland Egypte.

We willen hier dit jaar misschien naar toe.

De hotels zijn er echt mooi (op foto's) maar in de omgeving is er veder niets te doen.

Kas is dan 20 maanden.

Misschien is er iemand van jullie geweest.



Groetjes Judith
 
Hoi Judith,

Ik heb even getwijfeld of ik wel zou reageren maar ik doe het toch maar.

Wij zijn twee jaar geleden in Egypte geweest om te duiken en wat ik daarvan weet is dat ik niet met een klein kind daarnaartoe zou gaan. Nu weet ik niet precies waar jullie heen willen gaan maar onze ervaring is inderdaad dat de hotels wel erg mooi zijn maar dat er verder niet zoveel te doen is.

Wij zijn duikers en voor duikers is het helemaal geweldig maar volgens mij is er voor kleine kinderen echt niets te doen.
Ik hoop niet dat je kwaad wordt maar ik zelf zou niet met een klein kind naar Egypte gaan.

Groetjes
Inge
 
hoi inge

Nee zo dacht ik er ook al over. maar de mensen met wie we willen gaan wouden daar naartoe.
Ik heb het reisbur maar even gebeld en die adviseerde ook om niet te gaan. Al is het alleen al maar omdat hat daar in de zomer 40 graden word.
dus we gaan maar mooi naar mallorca. Is zeker goed. Zijn we afgelopen jaar ook geweest.
maar bedankt voor je reactie.

groetjes Judith
 
Hoi Judith,

Gelukkig heb ik je niet gekwetst met mijn opmerkingen maar ik vond toch dat ik het moest doen. Ik kon aan de hand van je vraag niet helemaal duidelijk krijgen of je zelf echt voor was of niet en vond toch dat ik je moest waarschuwen.

Groetjes en veel plezier straks op vakantie.
Inge
 
Hoi,

Zo te lezen heb je je beslissing al genomen, maar ik zou inderdaad ook niet naar Egypte gaan met een kleine. Wij zijn er heen geweest op huwelijksreis en hebben de hele vakantie gesnorkeld en gedoken, maar voor de rest kun je er ook weinig anders.

Dit zal per plaats misschien anders zijn, wij zaten in Sharm el Sheik, voor ons een super ervaring (zonder kleine).

Suc6 met het zoeken naar een juiste vakantiebestemming!

Liefs Lientje
 
Terug
Bovenaan